Woon de verhuizing van de Corendon B747 bij

Discussie in 'Nieuws' gestart door Kilian, 28 jan 2019.

  1. Kilian

    Kilian Silver Member

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    378
    Trofeepunten:
    308
    Corendon gaat de B747 verhuizen van Schiphol naar het Corendon Village Hotel. Je kunt deze verhuizing bijwonen, maar het verkrijgen van tickets is wel noodzakelijk.

    Reserveren kan via deze link en uiterlijk 2 februari ontvang je bericht of je er bij kunt zijn. Alle info staat ook in dit artikel op de front page.

    Agenda:
    • Dinsdag 5 februari van 22:00 tot woensdag 6 februari 07:00 uur – Start transport
    • Vrijdag 8 februari van 00:00 tot zaterdag 9 februari 05:00 uur – Oversteek A9
    • Zaterdag 9 februari van 12:00 tot 17:00 uur – Control Room Village Hotel
    • Zaterdag 9 februari van 00:00 tot 04:00 uur – Oversteek Schipholweg naar Village Hotel
    • Zondag 10 februari van 12:00 tot 17:00 uur – Control Room Village Hotel
     
    TheFlyingDutchboy vindt dit leuk.
  2. WHM

    WHM Blue Tier

    Berichten:
    405
    Leuk Bevonden:
    338
    Trofeepunten:
    63
    Net aangemeld voor zaterdag 12:00-17:00.
    Wel leuk voor de kids
     
    TheFlyingDutchboy vindt dit leuk.
  3. Barend

    Barend Blue Tier

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    71
    Trofeepunten:
    128
    Ik ben uitgenodigd voor de zaterdag in de ‘control room’. Het is wel een toffe operatie om dat ding over de snelweg heen te schuiven. Ik ben benieuwd!

    Nog meer mensen van hier die ik daar ga tegenkomen?
     
  4. Bartholomeus

    Bartholomeus Blue Tier

    Berichten:
    104
    Leuk Bevonden:
    54
    Trofeepunten:
    28
    Hoop dat jullie meer geluk hebben de komende dagen... Gisteren was een behoorlijke aanfluiting.
    Moesten eerst lang wachten op de bussen om ons naar t hotel te brengen; daar van 21:15 tot 22:50 in een zaal moeten wachten (waar je munten moest kopen om iets te bestellen) en toen naar een weiland gebracht terwijl de 747 nog op Schiphol was. Zelf rond 23:45 weer weggegaan. Begreep dat hij uiteindelijk pas rond 01:00 in zicht kwam - dus iedereen stond in de kou naar weiland te kijken.
    Had wel iets anders verwacht helaas
     
    JustinCase vindt dit leuk.
  5. Sandor

    Sandor Silver Member

    Berichten:
    920
    Leuk Bevonden:
    1.191
    Trofeepunten:
    428
    Dan had je beter de livestream op YouTube vanuit je luie stoel kunnen bekijken. o_O
     
    Bartholomeus vindt dit leuk.
  6. Bartholomeus

    Bartholomeus Blue Tier

    Berichten:
    104
    Leuk Bevonden:
    54
    Trofeepunten:
    28
    Idd - learned the hard way :)
     
    Daan3 vindt dit leuk.
  7. WHM

    WHM Blue Tier

    Berichten:
    405
    Leuk Bevonden:
    338
    Trofeepunten:
    63
    Lekker geregeld dan!
    Ik “mag” er ook naar toe vandaag met de kids.

    Bedankt voor de tip dan ga ik eerst vanuit mijn luie stoel kijken waar de 747 is, voordat ik vertrek naar Schiphol/Badhoevedorp. Het is maar 10 minuten rijden voor ons dus hoogtepunt kan ik haast niet missen. Als het te saai is dan rij ik 1 minuut terug van het hotel naar de Mc Donalds aldaar.... Kids zeker blij en dus de ouders ook blij natuurlijk:D
     
  8. Barend

    Barend Blue Tier

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    71
    Trofeepunten:
    128
    Toen ik er zaterdag was stond de kist al bijna naast het hotel.
    De shuttledienst stond zowel op de heen- als terugreis mooi op me te wachten.

    Er was een praatje van de directeur, het baasje van marketing en van iemand van Mammoet, best interessant.

    Ik had wel iets meer verwacht van de 'control room'. Dit was zoals hierboven beschreven gewoon een meetingruimte met overpriced koffie en drankjes.

    Wel mooi om zo dichtbij de 747 te kunnen komen, en technisch gezien een mooi project. De 'experience' was er eigenlijk niet echt..
     

Deel Deze Pagina