WIZZ | EIN-SOF-KUT | 40€ RT

Discussie in 'Economy Fares' gestart door VinceVoyage, 11 jan 2017.

  1. VinceVoyage

    VinceVoyage Newbie

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    38
    Trofeepunten:
    18
    Voor de budgetvliegers onder ons een mooi WizzAir reisje naar Koetaisi Georgie.

    EIN-SOF-KUT-SOF-EIN begin april:

    Vrijdag 31 maart - woensdag 5 april: ~40€ met Wizz discount club of 56€ zonder.
    https://www.google.nl/flights/#sear...326,SOFKUT0W66416,KUTSOF0W66415,SOFEIN0W64325

    Vrijdag 7 - woensdag 12 april: ~58€ met Wizz discount club of 88€ als je die er nog bij moet kopen.
    https://www.google.nl/flights/#sear...326,SOFKUT0W66416,KUTSOF0W66415,SOFEIN0W64325

    Deze prijzen zijn obv kleine handbagage.
     
    TheoS vindt dit leuk.
  2. boeing767

    boeing767 Blue Tier

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    162
    Trofeepunten:
    33
    Ik moest toch even lachen. :D
     
  3. VinceVoyage

    VinceVoyage Newbie

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    38
    Trofeepunten:
    18
    Tsja, die airport code moet je toch gespaard hebben. Wellicht combineren met een enkeltje TBS? :p
     
    Lionell en JDB1990 vinden dit leuk.
  4. Tim82

    Tim82 Silver Member

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    1.465
    Trofeepunten:
    303
    Ik heb EIN-SOF geboekt voor 26,10€ voor een retour begin febuari. (geboekt eind december met de 25% eindejaars korting van Wizz) Heb voor 9€ extra een stoel gekocht aan de exit row. Ook dat is een stuk goedkoper dan bij andere airlines naar mijn ervaring.
     
    Laatst bewerkt: 14 jan 2017
    Lionell vindt dit leuk.
  5. Rutger

    Rutger Silver Tier

    Berichten:
    217
    Leuk Bevonden:
    190
    Trofeepunten:
    268
    Tsja, wel goedkoop voor een vlucht naar Georgië. Maar uiteindelijk na 4x een toeslag te hebben betaald voor je handbagage, twee keer te hebben overnacht in Sofia, vier keer te zijn afgezet door Bulgaarse taxi chauffeurs van en naar het vliegveld in Sofia, en al die andere uitgaven was je uiteindelijk toch goedkoper uit met een Aeroflot/KLM vlucht van 220 euro.
     
    Laatst bewerkt: 12 jan 2017
    TheoS vindt dit leuk.
  6. Tim82

    Tim82 Silver Member

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    1.465
    Trofeepunten:
    303
    In Sofia komt sinds kort ook de metro tot op de luchthaven, dus een taxi zal je niet perse hoeven te gebruiken. En voor een weekendje of een klein weekje neem ik een handzame tas van mijn werk mee, waar ik tot een kleine week aan spullen kan stoppen, en die qua afmetingen nog mee mag als kleine handbagage.
    Ik vind het niet eens zo storend dat handbagagebeleid van Wizz, er is daardoor altijd meer dan genoeg ruimte om snel je jas en tas op te bergen boven je hoofd.
     
    Laatst bewerkt: 14 jan 2017
    FlyingFonz en VinceVoyage vinden dit leuk.
  7. PJOTR

    PJOTR Blue Tier

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    259
    Trofeepunten:
    63
    deze reis maak je toch voor het bagagelabel, dus niks handbagage?
     
  8. Tim82

    Tim82 Silver Member

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    1.465
    Trofeepunten:
    303
    Ja deze reis idd wel :) ik bedoelde in mijn voorbeeld meer Wizzair in het algemeen.
     
  9. PJOTR

    PJOTR Blue Tier

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    259
    Trofeepunten:
    63
    uiteraard ;)
     

Deel Deze Pagina