Why reclining seats are vanishing from airplanes

Discussie in 'Nieuws' gestart door RobertFB, 16 jan 2023.

  1. RobertFB

    RobertFB Silver Member

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    440
    Trofeepunten:
    63
  2. theflyingrobman

    theflyingrobman Blue Tier

    Berichten:
    259
    Leuk Bevonden:
    457
    Trofeepunten:
    63
    Toevallig eerder deze maand nog een vlucht gehad met TAP waarbij de stoelen een vaste positie kennen. Absoluut geen problemen mee gehad.
     
  3. ErwinLansing

    ErwinLansing Silver Member

    Berichten:
    561
    Leuk Bevonden:
    1.105
    Trofeepunten:
    428
    Ik ben misschien een uitzondering, maar ik gebruik de recline bijna nooit. Meer plek voor mijn benen, zeker als de voorbeur ook niet naar achteren komt, een groot voordeel. Misschien nog meer de uitzondering dat ik sommige “pre-reclined” stoelen juist te ver liggen.
     
  4. ErwinLansing

    ErwinLansing Silver Member

    Berichten:
    561
    Leuk Bevonden:
    1.105
    Trofeepunten:
    428
     
  5. Vliegende_Keep

    Vliegende_Keep Silver Member

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    2.403
    Trofeepunten:
    358
    Ik gebruik het ook liever niet, slaap ook lekkerder (lees: minder slecht) op een stoel die niet gericlined is.
    Maar het is letterlijk een domino gebeuren, als je voorganger het wel doet moet je zelf haast ook wel mee doen.
     
    VinceG en ErwinLansing vinden dit leuk.
  6. VinceG

    VinceG Silver Member

    Berichten:
    1.100
    Leuk Bevonden:
    1.928
    Trofeepunten:
    273
    Mjah ik ben er ook niet rouwig om. Ik slaap sowieso niet in het vliegtuig en als ik dan op een intercontinentale vlucht slaap dan gaat de stoel wel naar achter.
    Intra-europa is het ook niet echt nodig en geeft vaak alleen maar irritatie als iemand zijn stoel naar achter zet. En die is een prima oplossing voor de die-hards die standaard de stoel naar achter gooien en dan voorin hun stoel blijven zitten. :mad:
     
    MichaelNight vindt dit leuk.
  7. Ali

    Ali Newbie

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    41
    Trofeepunten:
    18
    In Europa is mijn ervaring ook dat de recline niet (of maar een beetje) gebruikt wordt. Dat is in de USA anders. Eenmaal opgestegen gaan de stoelen maximaal naar achter. En dan krijg je het eerdergenoemde 'dominoeffect'.
     

Deel Deze Pagina