Ik ben bezig met het zoeken naar tickets voor een reis naar Tanzania. Ik wil gaan vertrekken op 30 december, en terug op 11 januari. Het liefst vlieg ik met KLM, maar ticketprijzen zijn vrij fors op het moment. Weet iemand of normaal gesproken tijdens de werelddealweken er ook actietarieven zijn voor rond kerst en oud en nieuw? of zijn dat meestal black-out dates? En is het redelijk te verwachten dat begin september er weer werelddeal weken zijn?
Helaas is de periode rond Kerstmis en Oud & Nieuw tot nu toe iedere keer uitgesloten van de Werelddeal Weken. Grote kans dat ditzelfde weer zal gelden voor dit jaar.
Daar hoop ik ook altijd op, maar helaas nog niet meegemaakt... Dus ik verwacht dat het dit jaar ook niet gaat gebeuren. Zijn nl. ook wel de weken waar de luchtvaartmaatschappijen goed op kunnen verdienen met al het forensverkeer i.v.m. de feestdagen.
Gek genoeg zijn zakenbestemmingen in die periode uitgestorven. Vlak voor kerst en een aantal dagen na oud en nieuw is het wel druk. Tussenliggende periode zouden ze best in de aanbieding kunnen doen lijkt me.
ik zag het al in de mail. We zullen zien of er wat tussen zit! Nu voor 50.000 mijlen +160 euro een retourtje geboekt. Eens even kijken of er aanbiedingen komen die het interessant maken om toch een gewoon ticket te boeken