VS steden, veel mogelijkheden vanuit AMS 398 EUR

Discussie in 'Economy Fares' gestart door Heidi, 19 mrt 2017.

  1. Heidi

    Heidi Blue Tier Premium Member

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    82
    Trofeepunten:
    28
    bookable via tix.nl of gate1

    Ik heb SEA, SFO, LAX, LAS gezocht, allemaal 398-416 EUR of zo. Niet te vinden op GF of ITA. Open Jaws zijn ook mogelijk.

    Ik heb zelf 14 April AMS-SFO geboekt, en retour via MIA. Dan heb ik een apart ticket van SFO naar Fort Lauderdale op de non stop voor 136 EUR.

    Ik probeerd retour te boeken vanuit Key West, Cancun, Belize etc, dat blijkt niet te werken. Maar NYC, DC, FLL, MIA werkt wel. Kon geen rules vinden, dus toch een beetje zoeken.

    Het zijn allemaal United tickets, met soms Air Canda vluchten, en zag ook en Lufthansa naar Seattle voor die dag voor 450 EUR.

    Lijkt dat ze en uitverkoop of zo is, maar dan beperkt. Raar dat bij United zelf was het 2 keer de prijs, maar ook niet zoekbaar via skyscanner, momondo, kayak, google flights or ITA...
     
    Lionell en JustinCase vinden dit leuk.
  2. PJOTR

    PJOTR Blue Tier

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    259
    Trofeepunten:
    63
    Voor mijn zoon deze week AMS-JFK/EWR-AMS geboekt, via ZRH retour voor €352 met UA/LX. Reis april/mei.
    Tarief gevonden via GF, rechtstreeks bij United inderdaad bijna het dubbele
     
    Lionell vindt dit leuk.
  3. Heidi

    Heidi Blue Tier Premium Member

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    82
    Trofeepunten:
    28
    Bij wie heb je geboekt? Was voor mij niet te vinden op GF....
     
  4. Tim82

    Tim82 Silver Member

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    1.465
    Trofeepunten:
    303
    Ik heb AMS-ORD + IAD-AMS geboekt voor deze zomer, 430€ bij elkaar. Nu zag ik bij de zitplaatskeuzes dat er met dit type wordt gevlogen van Amsterdam naar Chicago; https://www.seatguru.com/airlines/United_Airlines/United_Airlines_Boeing_767-300_B.php de reviews zijn zeer negatief over dit verdouderde type (mini entertainment schermpjes etc). Ik heb nog nooit met United gevlogen, en heb stoel 33K. Moet ik me zorgen maken? Upgrade naar een stoel met meer beenruimte kost $179 per segment.
     
    Lionell vindt dit leuk.
  5. Rutger

    Rutger Silver Tier

    Berichten:
    217
    Leuk Bevonden:
    190
    Trofeepunten:
    268
    Op seatguru kan je ook foto's van het vliegtuig interieur zien, de schermpjes zien er wel erg klein (en vierkant) uit.

    De 767 vloot van United is dan ook gewoon al oud (gem 20 jaar) en zo te lezen gaan ze er ook bijna uit: https://www.flightglobal.com/news/articles/united-eyeing-767-replacement-in-fleet-review-433417/
     
    Lionell vindt dit leuk.
  6. PJOTR

    PJOTR Blue Tier

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    259
    Trofeepunten:
    63
    @ Heidi,

    Ik heb op GF gezocht op AMS-NYC (Airport maakte niets uit) en voor de terugreis EWR-AMS (Moest perse Newark zijn). Heen en terug op maandag.
    GF geeft dan de mogelijkheid om bij United te boeken of bij Swiss.
     
    Lionell vindt dit leuk.
  7. Goldfly

    Goldfly Silver Member

    Berichten:
    950
    Leuk Bevonden:
    667
    Trofeepunten:
    123
    Welke data?
     
  8. PJOTR

    PJOTR Blue Tier

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    259
    Trofeepunten:
    63
    24 april heen; 1 mei terug
     
  9. ChrisBoom

    ChrisBoom Newbie

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    15
    Trofeepunten:
    8
    Paar weken terug in deze 767 gevlogen. Zou voor mij een reden zijn om met een andere airliner te vliegen. Zeer klein tvtje waar je niet ondemand dingen op kunt kijken. Daarna is de helft van de ruimte onder de stoel in beslag genomen door het het systeem dat de tvtjes aanstuurt. UA biedt niet tegen korting op de airport de resterende Economy Comfort aan. Heen en terug geprobeerd, was namelijk half vol, maar op zowel airport als aan boord keken ze me wel heel raar aan.
     
  10. Heidi

    Heidi Blue Tier Premium Member

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    82
    Trofeepunten:
    28
    Ik heb 1K bij United, dus automatisch upgrade naar hun Premium Economy. Het is een scherp prijs naar SFO of SEA. Verder, kwam ik achter, dat het een 'bulk' prijs was, dus ik krijg 100% miles voor de vlucht, z'on 12,000 miles earned, plus de PQM. Bij de domestic stukken, krijg ik ook een upgrade naar domestic 1e klas.

    Dus voor mij, is het een super deal. Ik breng mij eigen device, dus de TV maakt mij niet uit.
     
  11. ChrisBoom

    ChrisBoom Newbie

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    15
    Trofeepunten:
    8
    Gaat me nog geen eens om het zeer kleine en oude entertainment. Gaat me meer om bijna de helft van de ruimte onder de stoel voor je die je inneemt :)
     
  12. Tim82

    Tim82 Silver Member

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    1.465
    Trofeepunten:
    303
    Weet je toevallig of dat onder iedere stoel zit? Bij KLM lijkt dat onder 1 stoel per rijtje van 2 of 3 te zijn in mijn herinnering. Weet ook iemand hier of de tarieven voor economy plus nog fluctueren? Ik heb er wel interesse in, maar niet als het 179$ dollar kost per segment.
     
  13. Heidi

    Heidi Blue Tier Premium Member

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    82
    Trofeepunten:
    28
    Ik ga voor je kijken over een paar weken. Ik dacht in PE bij United dat het ook 1 stoel van de drie op een rij het had...

    Ik zat in PE op en neer naar NYC afgelopen January. Beide vluchten ware niet vol, en op de terug weg, had ik de midden 3 voor mijzelf, in PE, dus, geen last van het zitten, ik was aan het liggen, en slapen. Heel fijn was dat.
     
    Lionell vindt dit leuk.
  14. ChrisBoom

    ChrisBoom Newbie

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    15
    Trofeepunten:
    8
    Laatste keer zat het in ieder geval onder de A stoelen. AMSORD was Eco Plus 179.. Op IAHAMS terug 149. Geen kortingen aan boord voor de onverkochte Eco Plus stoelen helaas.
     

Deel Deze Pagina