Vraag-Tip 2 jan t/m 6 jan 2018 Business Skyteam zon...?

Discussie in 'Hulp met boeken' gestart door Itravelelite, 26 nov 2017.

1. Itravelelite

Itravelelite Newbie

Leuk Bevonden:
    17
    Trofeepunten:
    8
    Ik heb van dinsdag 2 jan t/m 6 jan zaterdag (terugkeer eventueel op zo 7 jan 2018) een paar dagen vrij.
    Iemand nog in bezit van kennis van een superdeal waar ik de zon kan opzoeken met een een businessclass ticket?
    Budget waarschijnlijk buiten Europa rond de 1000 euro?
    Ik heb gezocht maar kom niet verder dan Sevilla Spain als uiterste. (Europa rond de 500 euro)
    Enige tips?
    Had gehoopt op Miami, Dubai rond de 1000 euro na het kerst en nieuwjaars high season.

Laatst bewerkt: 26 nov 2017
  2. Daan

Daan Blue Tier

Leuk Bevonden:
    91
    Trofeepunten:
    128
    Ik hoop het natuurlijk voor je @Itravelelite ,maar met de wensen die je hebt acht ik de kans bijzonder klein. Je wilt in business class in zo'n beetje de duurste periode van het jaar, buiten Europe. Highseason kerst/nieuwjaar loopt meestal minimaal door t/m eerste week januari.

Als je de business wens laat varen zullen er meer mogelijkheden zijn. Anders is het hopen op een errorfare, maar die komen zeer sporadisch voorbij en als ze er zijn dan is het direct boeken. Meestal zijn ze binnen een paar uur verdwenen van het net.

Itravelelite vindt dit leuk.
  3. danfl44

danfl44 Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.194
    Trofeepunten:
    203
    Inderdaad, intercontinentaal met korte reisduur en specifieke bestemmingswens in J is onder de 1000 euro altijd een bijzonder goede deal, laat staan met deze specifieke data. Ik denk dat je in dit geval een grotere kans hebt met het boeken van een award ticket, indien mogelijk, of met Y vliegen.

Itravelelite vindt dit leuk.
  4. thomassmit

thomassmit Silver Tier

Leuk Bevonden:
    513
    Trofeepunten:
    348
  5. Grouchy

Grouchy Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.153
    Trofeepunten:
    428
    Miami/florida? 1e week van het jaar? & 5 weken van te voren willen boeken en business @1000EUR? Oopsie.

Het is dan hoogseizoon daarzo. Een hoop amerikanen/snowflakes, brazilianen en europeanen die dan naar florida willen. Iets met weer en kinderen die de muis willen zien en het eea al van te voren hebben gepland en het geld er voor over hebben. Na de 1e week is het wat minder maar de snowflakes, oftewel mensen met geld zorgen ervoor dat het voorin altijd wel goed gevuld blijft.

We gaan regelmatig naar Florida (3x dit jaar) & we gaan in December/Januari opnieuw. Ben helaas de afgelopen jaren nog geen 1000EUR tegen gekomen voor Delta One. 1600-1800 als je geluk hebt.
    Of...als je een beetje flexibel bent ben je voor 300-500EUR in Florida met Delta/KLM in economy en dan upgraden met een GUC/miles.

jvz en Itravelelite vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina