Vergoeding vertraging/annulatie

Discussie in 'InsideFlyer Lounge' gestart door thom bauwens, 28 jan 2019.

  1. thom bauwens

    thom bauwens Blue Tier

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    120
    Trofeepunten:
    43
    Iemand een idee hoe lang je moet wachten bij Brussels Airlines? Is geleden van juli...
     
  2. VinceG

    VinceG Blue Tier

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    742
    Trofeepunten:
    123
    Ehm nou daar zou ik een brief/email aan wagen om even druk erop te gaan zetten. Meer dan een half jaar geleden is wel erg lang.
     
    Ambtenaruh vindt dit leuk.
  3. thom bauwens

    thom bauwens Blue Tier

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    120
    Trofeepunten:
    43
    D
    Daar krijg ik geen reactie op :mad:
     
  4. Ambtenaruh

    Ambtenaruh Blue Tier

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    715
    Trofeepunten:
    123
    Alsnog een bureautje inschakelen dan? Dan maar genoegen nemen met iets minder compensatie maar dan ligt het bij iemand anders Die wellicht wel een ingang heeft.... Ben blij met de wijze waarop KLM dit altijd afhandelt
     
  5. MartinR

    MartinR Silver Tier

    Berichten:
    237
    Leuk Bevonden:
    135
    Trofeepunten:
    268
    euclaim?
     
  6. Godenzoon14

    Godenzoon14 Silver Member

    Berichten:
    999
    Leuk Bevonden:
    1.915
    Trofeepunten:
    253
    Niet meteen een bureautje inschakelen maar via de juiste instantie in het land van de airline gaan, ik heb een PDF'je met alle instanties van Europa bijgevoegd; voor Belgie is het:

    FOD Mobiliteit & Vervoer Directoraat-generaal Luchtvaart Strategische Cel - Passagiersrechten City Atrium (6de verdieping - locker: PAX) Vooruitgangstraat 56

    BE - 1210 Brussel

    Tel:+3222774400
    Fax:+3222774073
    [email protected]
    www.mobilit.belgium.be
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Tristan88, Ambtenaruh, lloydje33 en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. Daan3

    Daan3 Silver Member

    Berichten:
    1.341
    Leuk Bevonden:
    1.213
    Trofeepunten:
    448
    Heb je geen rechtsbijstandsverzekering?
     
  8. MVA20

    MVA20 Silver Member

    Berichten:
    675
    Leuk Bevonden:
    784
    Trofeepunten:
    123
    Ik heb goede ervaringen met Claimingo. Die wisten zelfs bij Vueling/Ryanair een vergoeding los te peuteren.

    Bij KLM dien ik meestal wel rechtstreeks een claim in via customer care.
     
  9. WHM

    WHM Blue Tier

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    180
    Trofeepunten:
    43

    Deze instantie helpt je.
    Alles gaat via email, maar redelijk snel. Met een besluit van deze instantie sta je een stuk sterker bij Brussels airlines.

    Waarom die bureautjes spekken, als je zelf dit kunt oplossen? Stuur gewoon je verhaal op met de nodige details. Zo moeilijk is het niet
     
    Laatst bewerkt: 3 feb 2019

Deel Deze Pagina