Vergoeding vertraging/annulatie

Discussie in 'InsideFlyer Lounge' gestart door thom bauwens, 28 jan 2019.

  1. thom bauwens

    thom bauwens Blue Tier

    Berichten:
    185
    Leuk Bevonden:
    133
    Trofeepunten:
    43
    Iemand een idee hoe lang je moet wachten bij Brussels Airlines? Is geleden van juli...
     
  2. VinceG

    VinceG Silver Member

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    1.325
    Trofeepunten:
    203
    Ehm nou daar zou ik een brief/email aan wagen om even druk erop te gaan zetten. Meer dan een half jaar geleden is wel erg lang.
     
    Ambtenaruh vindt dit leuk.
  3. thom bauwens

    thom bauwens Blue Tier

    Berichten:
    185
    Leuk Bevonden:
    133
    Trofeepunten:
    43
    D
    Daar krijg ik geen reactie op :mad:
     
  4. Ambtenaruh

    Ambtenaruh Silver Member

    Berichten:
    707
    Leuk Bevonden:
    1.361
    Trofeepunten:
    203
    Alsnog een bureautje inschakelen dan? Dan maar genoegen nemen met iets minder compensatie maar dan ligt het bij iemand anders Die wellicht wel een ingang heeft.... Ben blij met de wijze waarop KLM dit altijd afhandelt
     
  5. MartinR

    MartinR Silver Tier

    Berichten:
    237
    Leuk Bevonden:
    135
    Trofeepunten:
    268
    euclaim?
     
  6. Godenzoon14

    Godenzoon14 Silver Member

    Berichten:
    1.199
    Leuk Bevonden:
    2.402
    Trofeepunten:
    333
    Niet meteen een bureautje inschakelen maar via de juiste instantie in het land van de airline gaan, ik heb een PDF'je met alle instanties van Europa bijgevoegd; voor Belgie is het:

    FOD Mobiliteit & Vervoer Directoraat-generaal Luchtvaart Strategische Cel - Passagiersrechten City Atrium (6de verdieping - locker: PAX) Vooruitgangstraat 56

    BE - 1210 Brussel

    Tel:+3222774400
    Fax:+3222774073
    [email protected]
    www.mobilit.belgium.be
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Tristan88, Ambtenaruh, lloydje33 en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. Daan3

    Daan3 Silver Member

    Berichten:
    1.440
    Leuk Bevonden:
    1.389
    Trofeepunten:
    448
    Heb je geen rechtsbijstandsverzekering?
     
  8. MVA20

    MVA20 Silver Member

    Berichten:
    762
    Leuk Bevonden:
    913
    Trofeepunten:
    123
    Ik heb goede ervaringen met Claimingo. Die wisten zelfs bij Vueling/Ryanair een vergoeding los te peuteren.

    Bij KLM dien ik meestal wel rechtstreeks een claim in via customer care.
     
  9. WHM

    WHM Blue Tier

    Berichten:
    310
    Leuk Bevonden:
    235
    Trofeepunten:
    43

    Deze instantie helpt je.
    Alles gaat via email, maar redelijk snel. Met een besluit van deze instantie sta je een stuk sterker bij Brussels airlines.

    Waarom die bureautjes spekken, als je zelf dit kunt oplossen? Stuur gewoon je verhaal op met de nodige details. Zo moeilijk is het niet
     
    Laatst bewerkt: 3 feb 2019

Deel Deze Pagina