Van LAX/LAS naar ATL

Discussie in 'Hulp met boeken' gestart door Flyer1981, 9 jan 2018.

  1. Flyer1981

    Flyer1981 Blue Tier

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    427
    Trofeepunten:
    63
    Beste Insideflyers :)

    In maart moet ik voor een aantal dagen naar Californië. Om in de USA terecht te komen heb ik gebruik gemaakt van de aanbieding die Skyteam had vanuit Oslo eind november.

    Het schema is als volgt:

    10 maart OSL-AMS-ORD (KLM C)
    11 maart ORD-ATL (Delta C,)
    13 maart ATL-LAX (AA F, betaald met Avios)
    ..
    ..
    ..
    19 maart ATL-JFK-AMS-TRF (Delta/KLM)

    Op 14 maart ga ik een trouwerij(doel van de trip) bezoeken. Echter vanaf de 15e ben ik vrij om te gaan en staan waar ik wil. Ik moet uiteraard wel op 19 maart weer in Atlanta staan om de vlucht naar JFK te halen.

    Nu is dat laatste een mooie uitdaging om wat segmenten/miles met Flying Blue te scoren. Dus de vraag aan jullie, wie wil mij helpen met deze uitdaging? Ik kan vertrekken vanuit de gehele regio in en om LA of LAS. Zelf heb ik al lopen stoeien, maar ik merk dat het weekend van 16-17-18 maart de prijzen flink opstuwt.

    Mijn eerste gedachte was om richting de Hawaï te gaan en mijn reeds gespaarde miles(300k) te spenderen, maar de beschikbaarheid bij Delta is om te huilen. Dus vandaar mijn idee om dan maar verder te sparen. :)

    Alvast bedankt voor het meedenken. Ik kijk in ieder geval alvast verder.
     
  2. Maarten_22

    Maarten_22 Silver Tier

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    200
    Trofeepunten:
    268
    Ik zou toch echt andere plannen hebben daar dan om te gaan vliegen;)
     
    Flyer1981 vindt dit leuk.
  3. Flyer1981

    Flyer1981 Blue Tier

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    427
    Trofeepunten:
    63
    haha, ik begrijp je bedoeling. Laten we zeggen dat ik niet onbekend ben met de regio :D. Ik kom al meerdere jaren in de LA regio en Las Vegas en weet dus wat er te bieden is :)

    Ik hoef uiteraard niet continu in een vliegtuig te zitten. Maar als ik op een creatieve manier in Atlanta terecht kan komen i.p.v. de saaie rechtstreekse vlucht, dan hou ik me aanbevolen.
     
    Lionell vindt dit leuk.
  4. Maarten_22

    Maarten_22 Silver Tier

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    200
    Trofeepunten:
    268
  5. Goldfly

    Goldfly Silver Member

    Berichten:
    950
    Leuk Bevonden:
    667
    Trofeepunten:
    123
    Wat is je budget en hoeveel segmenten wil je er daarvoor minimaal uithalen?
     
  6. Flyer1981

    Flyer1981 Blue Tier

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    427
    Trofeepunten:
    63
    Hi Goldfly,

    Ik wil niet meer uitgeven dan €400. Vorig jaar had ik nog een enkeltje DFW-LAX-OAK in F voor $300, maar daar voor dat geld kom ik er nu niet als ik richting het zuidoosten vlieg. Ik hoef trouwens niet in F te vliegen. In Y/Y+ is ook prima.

    Wat de segementen betreft. Ik wil voor de FB overgang in april zoveel mogelijk segmenten scoren om tot Gold te komen. Ik zit op 12 als ik deze trip(buiten deze uitdaging) afgerond heb.

    Mijn doel is niet om perse Gold te halen tijdens deze trip, maar wel zover mogelijk te komen. Er komen nog genoeg mogelijkheden dit jaar om Gold definitief te halen. Maar hoe sneller, hoe beter :)
     

Deel Deze Pagina