Upgrade met FB miles

Discussie in 'Air France KLM: Flying Blue' gestart door ChrisBoom, 5 feb 2017.

  1. ChrisBoom

    ChrisBoom Newbie

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    15
    Trofeepunten:
    8
    Ik vlieg in nov AMS-MIA-AMS met de non stop KL vlucht. Ik wil graag upgraden met mijn mijlen naar Business. De vlucht is gewoon te boeken met mijlen maar KL blijft maar volhouden dat er geen stoelen beschikbaar zijn voor een upgrade van Eco naar Business.

    Iemand van jullie tips hoe dit voor elkaar te krijgen?
     
  2. Arjan69

    Arjan69 Silver Member

    Berichten:
    729
    Leuk Bevonden:
    345
    Trofeepunten:
    288
    Heb ik ook met Ams-Bkk in september.
    Ik heb op Expertflyer een zoekactie uitstaan die mij informeert als er AwardMiles upgrades mogelijk worden.
    Je kunt op Expertflyrer ook alternatieve data vinden wannneer er nu al wel upgrades mogelijk zijn met Miles.

    Andere optie is wachten op een upgrade mogelijkheid bij inchecken.
     
  3. ChrisBoom

    ChrisBoom Newbie

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    15
    Trofeepunten:
    8
    He Arjan

    Toevallig ook een site waarbij het gratis kan?
    Dank je!
     
  4. Arjan69

    Arjan69 Silver Member

    Berichten:
    729
    Leuk Bevonden:
    345
    Trofeepunten:
    288
    Volgens mij kun je 1 of 2 specifieke vluchten gratis volgen op Expertflyer.
    Daarentegen heeft de ontwikkelaar voor de site en de runnende servers ook kosten en is het misschien interessant om een kortdurend lidmaatschap te nemen?
     
  5. Krabnov

    Krabnov Silver Tier

    Berichten:
    476
    Leuk Bevonden:
    798
    Trofeepunten:
    348
    Ik had vorig jaar precies hetzelfde voor AMS-DEL in oktober vorig jaar. Voor die vlucht kwamen de award upgrade plekken pas vijf maanden voor de vluchtdatum beschikbaar. Upgrade award plekken worden volgens later vrijgegeven dan de 'gewone' award space, lijkt het. Dus mijn tip, als je niet van Expertflyer afhankelijk wilt zijn: gewoon iedere week een keertje kijken.
     
  6. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.698
    Leuk Bevonden:
    1.926
    Trofeepunten:
    648
  7. ChrisBoom

    ChrisBoom Newbie

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    15
    Trofeepunten:
    8
    Bedankt voor de tips. Vrees dat het gewoon wachten wordt en hopen dat de O klasse vrij komt. Daarnaast hoop ik de dat ze de A330 dan al aangepast hebben naar de nieuwe Z klasse :D.
     
  8. caliform

    caliform Newbie

    Berichten:
    95
    Leuk Bevonden:
    38
    Trofeepunten:
    18
    Veel succes!
     
  9. ChrisBoom

    ChrisBoom Newbie

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    15
    Trofeepunten:
    8
    Dank je! Blijft 'stom' dat je hard verdiende mijlen zo lastig te verzilveren zijn.
     
  10. Daan

    Daan Blue Tier

    Berichten:
    140
    Leuk Bevonden:
    81
    Trofeepunten:
    128
    Mijn ervaring is dat upgrades bij check-in op de airport meestal wel kunnen indien er plaats beschikbaar is (Day of departure upgrade). Soms heb je daarbij een mooie deal, soms gewoon de volle mep aan miles.

    De servicelijn zei me laatst dat beschikbaarheid op de routes naar de US altijd beperkt is en snel vol zit. Zit ook te hopen op beschikbaarheid naar ORD in maart. Afgelopen 6 maanden 0 op mijn vlucht.
     
  11. Thijs1978

    Thijs1978 Blue Tier

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    128
    Trofeepunten:
    143
    Dat klopt. De regels met Delta zijn volgens de agent vanmorgen aangescherpt. Je kan nu bij dagaanbiedingen bij Delta alleen nog met geld + Miles of alleen Miles upgraden. De optie met alleen geld kan alleen nog maar met Air France en KLM.

    Vandaag vlieg ik met Delta naar Seattle en een upgrade kostte 300 euro plus 25.000 Miles of 47.500 Miles zonder geld.
     

Deel Deze Pagina