Tijdelijke aanbieding bij Hotels for Miles via flying blue in de maand april

Discussie in 'Hotels & Anderen' gestart door Michel1, 3 apr 2019.

  1. Michel1

    Michel1 Newbie

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    92
    Trofeepunten:
    18
    Hallo allen,

    Had deze post gister al in een ander topic geplaatst, maar zo valt ie misschien beter op.

    Onderstaande aanbieding is wellicht een interessante optie mocht je op zoek zijn naar hotelovernachtingen in de maand april. Zo heb ik vandaag 9500 fb miles gescoord bij 3 nachten stedentrip (€90 p.p.p.n/3pers). Prijzen vergeleken met meerdere websites (Expedia, booking.com en hotel.com) en overal navenant gelijk, alleen dus veel minder fb miles).

    https://hotelsformiles.flyingblue.com/hotel


    upload_2019-4-3_17-42-33.png
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Johan10 en Sandor vinden dit leuk.
  2. Flying doc

    Flying doc Silver Member

    Berichten:
    1.762
    Leuk Bevonden:
    1.775
    Trofeepunten:
    523
    Leuke deal inderdaad al is mijn ervaring op basis van drie verschillende trip searchs (peru, duitsland en seychellen) dat ze wel significant duurder zijn dan anderen. Voor welke stad vond je navenant zelfde prijzen?
     
  3. Thijsk

    Thijsk Silver Member

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    1.193
    Trofeepunten:
    203
    Niet verwacht, maar het hotel is hier gewoon goedkoper dan op booking.com. Meevaller :)
     
  4. Michel1

    Michel1 Newbie

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    92
    Trofeepunten:
    18
    Ik keek voor Dublin en tot mijn verrassing best veel keuze uit hotels die ook de andere bekende sites stonden (Booking, Expedia etc) en zelfs iets goedkoper ook. Mijn ervaring is verder hetzelfde als die van jou; vaak duurder en/of (veel) minder aanbod.
     
  5. Michel1

    Michel1 Newbie

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    92
    Trofeepunten:
    18
    Bij mij dus ook + een stoot aan bonusmines :)
     
  6. michiel1

    michiel1 Blue Tier

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    229
    Trofeepunten:
    43
    Hetzelfde viel mij ook al op toen ik maandag een vergelijk maakte tussen Pointshound en Booking: 2 van de 4 onderzochte hotels waren goedkoper via Pointshound (plus FB mijlen)
    Normaal is het vaker dat Booking goedkoper is.
     
  7. MoonJ

    MoonJ Silver Member

    Berichten:
    1.066
    Leuk Bevonden:
    937
    Trofeepunten:
    143
    Iemand hier ook een probleem met dat het inloggen op Pointshound aangeeft dat het invalid login details zijn? Heel irritant dat ik niet kan inloggen
     

Deel Deze Pagina