Tactische Upgrade AMEX FB Silver naar Gold

Discussie in 'Creditcards en andere programma's BE & NL' gestart door Mastroianni, 2 dec 2019.

  1. Mastroianni

    Mastroianni Newbie

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Trofeepunten:
    1
    Hallo allemaal,

    A.s. 11 december worden de jaarlijkse 15XP bijgeschreven voor de AMEX FB Silver, maar ik kom helaas nog een behoorlijk aantal XP's (voor 31 te kort voor een upgrade van FB Silver naar Gold. Als ik nu na 11 december upgrade naar AMEX FB Gold krijg ik dan binnen +/- 2 weken) de 30XP bijgeschreven als een (welkomst)bonus of moet ik dan weer wachten tot volgend jaar december.
     
  2. danfl44

    danfl44 Silver Member

    Berichten:
    647
    Leuk Bevonden:
    1.194
    Trofeepunten:
    203
    Na een upgrade worden XP's direct bijgeschreven. Het wordt close, met een deadline van 31-12, maar in mijn ervaring gaat dit altijd vrij rap, dus ik acht de kans goed dat je ze voor de 31e ontvangt als je 11e/12e een upgrade aanvraagt.
     
  3. Carel1

    Carel1 Gold Member

    Berichten:
    2.552
    Leuk Bevonden:
    3.580
    Trofeepunten:
    948
    Ik denk ook dat het wel zal lukken, maar ik zou toch even bellen met de ledenservice.
     
  4. Sebas

    Sebas Blue Tier

    Berichten:
    234
    Leuk Bevonden:
    223
    Trofeepunten:
    43
    Bij mij duurde het recent bijna 4 weken voordat de xp’s werden bijgeschreven. Eind oktober gebeld, toen zei de medewerker uit haarzelf dat ze niet konden garanderen dat ze voor 31-12 zouden worden bijgeschreven. Zou zeker even bellen ervoor.
     
  5. Mastroianni

    Mastroianni Newbie

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Trofeepunten:
    1
    Allen bedankt voor de reacties. Ik heb trouwens al een tijdje eerder gebeld met een medewerker van AMEX maar ik had niet het idee dat hij het helemaal begreep en garanties kon hij al helemaal niet geven, dus vandaar mijn post. Ik ga er maar op gokken dat het lukt.
     

Deel Deze Pagina