SVO Welke lounge?

Discussie in 'Hulp met boeken' gestart door Timo, 22 aug 2019.

  1. Timo

    Timo Blue Tier

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    233
    Trofeepunten:
    43
    Heeft er iemand ervaring met de lounges op SVO? Volgende maand heb ik een lange transfer van 6,5 uur s'nachts op SVO. Zijn er lounges van Aeroflot die wat rustiger zijn waar je makkelijk even de ogen dicht kunt doen? Ik kan hier online weinig info over vinden. Ik kom aan in terminal E en de volgende vlucht vertrek vanaf terminal D.
     
  2. KieWie

    KieWie Blue Tier

    Berichten:
    298
    Leuk Bevonden:
    337
    Trofeepunten:
    63
    Ik zat onlangs in de Classic lounge in Terminal F. Achterin heb je redelijk rustige plekken verwijderd van de buffetten. Dat zijn lederen banken waar je wel een redelijk dutje in kunt doen.

    Qua sterke drank is het trouwens betalen geblazen daar. Kreeg te horen dat dat in alle lounges van Aeroflot zo zou zijn. Iets met Russen en alcoholgebruik, gok ik...
     
  3. Godenzoon14

    Godenzoon14 Silver Member

    Berichten:
    1.605
    Leuk Bevonden:
    3.212
    Trofeepunten:
    508
    Lounges van SU zijn op SVO allemaal gelijkwaardig en prima, verwacht alleen geen top food-spread... Je kunt eenvoudig tussen D en E heen en weer.
     
  4. STK9

    STK9 Blue Tier

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    309
    Trofeepunten:
    63
    Ik raad de “St Petersburg” lounge aan als je een lange overstap hebt. Deze is de grootste, geheel nieuw, goed aanbod qua eten en het is de enige SU lounge op SVO met gratis sleeping boxes tijdens een lange overstap (kleine slaapkamer en badkamer)
     
    vkpeter, Ambtenaruh en Sandor vinden dit leuk.
  5. Sandor

    Sandor Silver Member

    Berichten:
    919
    Leuk Bevonden:
    1.188
    Trofeepunten:
    428
    Deze kende ik nog niet. De laatste keer op SVO vond ik alle bezochte lounges matig...
     
    Laatst bewerkt: 23 aug 2019
    Godenzoon14 vindt dit leuk.
  6. tjappie

    tjappie Blue Tier

    Berichten:
    133
    Leuk Bevonden:
    104
    Trofeepunten:
    43
    In maart in de Space Lounge in terminal E geweest. Echt een degelijke lounge met degelijk eten en drinken. Gevarieerd aanbod etem/snacks/drinken. Verschillende ruimtes, uitzicht op de runway. Niet top maar zeker niet ondermaats.
     
  7. Timo

    Timo Blue Tier

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    233
    Trofeepunten:
    43
    Aaa top! Dat is precies wat ik zoek.

    De sterke drank sla ik deze keer over. Mijn vlucht komt nachts om 1:30 aan en vertrek de volgende ochtend weer om 08:00. Hoewel, misschien slaap ik juist beter na een paar lokale vodka'tjes...
     
    Laatst bewerkt: 23 aug 2019

Deel Deze Pagina