Support center Hell on Earth

Discussie in 'InsideFlyer Lounge' gestart door UnknownMember4379, 26 sep 2021.

  1. VERWIJDERD
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 20 dec 2021
  2. Bosbewoner

    Bosbewoner Blue Tier

    Berichten:
    229
    Leuk Bevonden:
    289
    Trofeepunten:
    63
    Wow wat een drama inderdaad. Overal is de kaasschaaf overheen gegaan. De lounges, de support, de bereikbaarheid, de service aan boord. Alleen bij de ticketprijzen zijn ze de kaasschaaf vergeten.

    ps.
    En bij de vlootvernieuwing word gekozen voor de claustrofobische Embraer met de ielste stoeluitvoering die er te vinden is, zeker in businessclass zijn er wel wat beter stoelen mogelijk.
    Het ritje in de taxi naar het hotel is tegenwoordig het hoogtepunt van de reis naar een buitenlandse bestemming :p
     
    MollyMoon, MichaelNight, Thijsk en 4 anderen vinden dit leuk.
  3. MichaelNight

    MichaelNight Silver Member

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    1.587
    Trofeepunten:
    273
  4. Tim82

    Tim82 Silver Member

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    1.465
    Trofeepunten:
    303
    Waarom moet je overal een nieuw topic voor beginnen of ben ik de enige die me daar aan stoort?
     
    FlyingFonz vindt dit leuk.
  5. Tim82

    Tim82 Silver Member

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    1.465
    Trofeepunten:
    303
    Ik vind juist zelf de overzichtelijkheid achteruit gaan als er heel veel nieuwe topics worden geopend. Jouw topic over de verassing in je hotel in Bergen, had bijvoorbeeld ook prima thuis gepast in het topic Plaats hier je hotelervaring (alle ketens) die staat toch altijd vrij ver bovenaan tussen de recente topics?

    Maar het is zeker niet als aanval bedoeld, want je hebt soms creatieve oplossingen gepost hier laatste weken :)
     
    Laatst bewerkt: 27 sep 2021
    DirkOnTour, UnknownMember4379 en Menno vinden dit leuk.
  6. jphorn

    jphorn Blue Tier

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    772
    Trofeepunten:
    123
    @xprunner : ik snap waar je vandaan komt (zeker met jouw achtergrond), maar je maakt nu met alle nieuwe discussies de zoekfunctie eigenlijk alleen maar nog slechter. Het wordt eigenlijk alleen maar nog onoverzichtelijker door steeds maar weer nieuwe discussies te openen (die ook niet altijd een handige titel hebben). Ik ben ook fan van Reddit, maar dat is hier nou eenmaal niet voorhanden. We moeten het allemaal doen met de tools die er zijn. Zeker voor jou moet het forum doorzoeken via de mooie functies van Google een goede omweg zijn :)
     
    Ambtenaruh, FlyingFonz en DirkOnTour vinden dit leuk.
  7. Vliegende_Keep

    Vliegende_Keep Silver Member

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    2.403
    Trofeepunten:
    358
    Die van Delta is ook mooi trouwens.
    Zit ik in die chat van ze, staat er eerst ongeveer 2 uur lang: "agent is typing...", dat is gewoon een tekst die er standaard staat.
    Vervolgens na een uur of 2 krijg ik opeens bericht:
    "My workday has come to an end and I will be transferring this conversation to another agent who will be happy to assist you. The next agent will have access to your past conversations but may have to ask a few questions for verification. Please message us at your leisure for further assistance."

    Bedankt voor het wachten he! :D
     
    Ambtenaruh vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina