Support center Hell on Earth

Discussie in 'InsideFlyer Lounge' gestart door xprunner, 26 sep 2021.

1. xprunner

xprunner Blue Tier

Leuk Bevonden:
    245
    Trofeepunten:
    43
    2021-09-26_10-53-44.jpg Zonder woorden.

2. Bosbewoner

Bosbewoner Blue Tier

Leuk Bevonden:
    225
    Trofeepunten:
    43
    Wow wat een drama inderdaad. Overal is de kaasschaaf overheen gegaan. De lounges, de support, de bereikbaarheid, de service aan boord. Alleen bij de ticketprijzen zijn ze de kaasschaaf vergeten.

ps.
    En bij de vlootvernieuwing word gekozen voor de claustrofobische Embraer met de ielste stoeluitvoering die er te vinden is, zeker in businessclass zijn er wel wat beter stoelen mogelijk.
    Het ritje in de taxi naar het hotel is tegenwoordig het hoogtepunt van de reis naar een buitenlandse bestemming :p

MollyMoon, MichaelNight, Thijsk en 4 anderen vinden dit leuk.
  3. xprunner

xprunner Blue Tier

Leuk Bevonden:
    245
    Trofeepunten:
    43
    Uiteindelijk een speciale lijn kunnen bellen, die hebben het opgelost. Zal de oplossing posten in de correcte thread. En kennelijk is die lijn niet echt alom bekend, dus dat in nieuws gezet.

Laatst bewerkt: 26 sep 2021
  4. MichaelNight

MichaelNight Silver Member

Leuk Bevonden:
    710
    Trofeepunten:
    123
  5. Tim82

Tim82 Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.012
    Trofeepunten:
    303
    Waarom moet je overal een nieuw topic voor beginnen of ben ik de enige die me daar aan stoort?

FlyingFonz vindt dit leuk.
  6. xprunner

xprunner Blue Tier

Leuk Bevonden:
    245
    Trofeepunten:
    43
    Ik vind dit forum niet al te zoek vriendelijk (zie post in kennismaking en suggesties hoe je dit kan oplossen). Endless threads, zonder nieuw topic, leidt op pagina 187 dat iemand alsnog reageert op een posting van pagina 18…. Daarom hou ik liever onderwerp bij onderwerp en niet een lange thread.

Wat stoort je hieraan? Ik hoor het graag!

Laatst bewerkt: 27 sep 2021
  7. Tim82

Tim82 Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.012
    Trofeepunten:
    303
    Ik vind juist zelf de overzichtelijkheid achteruit gaan als er heel veel nieuwe topics worden geopend. Jouw topic over de verassing in je hotel in Bergen, had bijvoorbeeld ook prima thuis gepast in het topic Plaats hier je hotelervaring (alle ketens) die staat toch altijd vrij ver bovenaan tussen de recente topics?

Maar het is zeker niet als aanval bedoeld, want je hebt soms creatieve oplossingen gepost hier laatste weken :)

Laatst bewerkt: 27 sep 2021
    DirkOnTour, xprunner en Menno vinden dit leuk.
  8. xprunner

xprunner Blue Tier

Leuk Bevonden:
    245
    Trofeepunten:
    43
    Snap ik en ik hoorde dan ook graag van jou welke afweging je hebt. Wat je voorstelt vind ik op mijn beurt chaotisch : dat is een thread van 21 pagina’s. Je ziet heel vaak in dat soort threads iemand reageren op een post die onderwijl is onderbroken door andere postings. Ik ben zelf Reddit user en zie liever subthreads. Dus liever hotels-hilton-posting 1 ipv hotels-Hilton-Radisson postings in 1 thread. Ik snap dat de ervaren gebruikers dit hier doen ja maar ik hoop dat de ergerniswekkendheid van aparte postings niet onoverkomelijk is. (Ik zou dus van deze moderating discussie ook onmiddellijk een aparte posting maken :) )

9. jphorn

jphorn Blue Tier

Leuk Bevonden:
    292
    Trofeepunten:
    63
    @xprunner : ik snap waar je vandaan komt (zeker met jouw achtergrond), maar je maakt nu met alle nieuwe discussies de zoekfunctie eigenlijk alleen maar nog slechter. Het wordt eigenlijk alleen maar nog onoverzichtelijker door steeds maar weer nieuwe discussies te openen (die ook niet altijd een handige titel hebben). Ik ben ook fan van Reddit, maar dat is hier nou eenmaal niet voorhanden. We moeten het allemaal doen met de tools die er zijn. Zeker voor jou moet het forum doorzoeken via de mooie functies van Google een goede omweg zijn :)

Ambtenaruh, FlyingFonz en DirkOnTour vinden dit leuk.
  10. xprunner

xprunner Blue Tier

Leuk Bevonden:
    245
    Trofeepunten:
    43
    Goed zoeken in Google helpt niet bij het stelselmatig posten van enorme treads waar postings niet opeenvolgend zijn, maar elkaar onderbreken: ik mis het overzicht doordat de postings niet netjes bij elkaar staan. Ik zal niettemin kijken wat ik kan doen @jphorn omdat ik heus zie dat de mensen die hier jaren langer zitten dan ik dit nu eenmaal gewend zijn.

11. Vliegende_Keep

Vliegende_Keep Silver Member

Leuk Bevonden:
    691
    Trofeepunten:
    123
    Die van Delta is ook mooi trouwens.
    Zit ik in die chat van ze, staat er eerst ongeveer 2 uur lang: "agent is typing...", dat is gewoon een tekst die er standaard staat.
    Vervolgens na een uur of 2 krijg ik opeens bericht:
    "My workday has come to an end and I will be transferring this conversation to another agent who will be happy to assist you. The next agent will have access to your past conversations but may have to ask a few questions for verification. Please message us at your leisure for further assistance."

Bedankt voor het wachten he! :D

Ambtenaruh vindt dit leuk.
  12. xprunner

xprunner Blue Tier

Leuk Bevonden:
    245
    Trofeepunten:
    43
    aargh! We moeten er een collectie van maken :)

Deel Deze Pagina