Stats Match Flying Blue Platinum -> Star Alliance

Discussie in 'Overige programma's' gestart door Mikey, 11 aug 2018 om 07:35.

1. Mikey

Mikey Blue Tier

Leuk Bevonden:
    104
    Trofeepunten:
    33
    Wat is de makkelijkste weg ? Ik zie dat Turkish ook moeilijk doet vandaag de dag ?
    Ik zie trouwens nergens mogelijkheden om in contact te komen met maatschappijen om te matchen, is daar een pagina van ? :) Ik wil binnenkort wat trips met Lufthansa maken n.l.

Laatst bewerkt: 11 aug 2018 om 08:11
  2. Miya

Miya Blue Tier

Leuk Bevonden:
    190
    Trofeepunten:
    43
    Ken je statusmatcher(dot)com?

Kun je lezen hoe andere het gedaan hebben en of het wel/niet gelukt is. Zo te lezen is TA nog steeds mogelijk.

Succes met je match!

3. MVA20

MVA20 Blue Tier

Leuk Bevonden:
    70
    Trofeepunten:
    28
    Je krijgt bij TK de status voor een paar maanden. Binnen die periode moet je een aantal vluchten maken met TK. Als je dat hebt gedaan verlengen ze je status voor 2 jaar. Maar over de periode daarna is TK nogal vaag.

Iemand ervaring met een status match FB platinum -> OW (sapphire/emerald)? Ik lees op FT dat LATAM sinds 1 mei moeilijk doet, maar ik weet niet of dat ook voor Nederlanders/Europeanen geldt. Heeft iemand hier een recentere ervaring mee?

4. RickJansen

RickJansen Silver Tier

Leuk Bevonden:
    536
    Trofeepunten:
    348
    TK Matcht voor 1 jaar ;) je moet in de eerste 4 maanden geloof ik minimaal 1 (of 2) vluchten met TK doen, dan blijft die geldig voor de 8 maanden daarna. In die 8 maanden moet je dan minimaal 20000 miles met TK vliegen (normaal 40.000) om het nog een jaar extra te blijven.

Deel Deze Pagina