Star Alliance |ECONOMY| A3 AMS-CAI (118 EURO) U-class (50% M&M )

Discussie in 'Economy Fares' gestart door Flying doc, 16 mei 2016.

  1. Flying doc

    Flying doc Silver Member

    Berichten:
    1.762
    Leuk Bevonden:
    1.775
    Trofeepunten:
    523
    Ruim beschikbaar en perfect te combineren met de dirt cheap C-class aanbiedingen vanuit CAI. VOA mogelijk.
     
  2. MiWTT

    MiWTT Newbie

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    1
    Trofeepunten:
    3
    Ik heb via ITA geprobeerd om deze te vinden maar niet gelukt...ben ook nog een groentje en moet nog alles uitvogelen...hoe heb je deze gevonden want ik wil idd ook gebruik maken van de goedkope tickets via CAI...en wat betekent VOA??
     
  3. Flying doc

    Flying doc Silver Member

    Berichten:
    1.762
    Leuk Bevonden:
    1.775
    Trofeepunten:
    523
    Welkom op het forum @MiWTT . Leuk te lezen dat je enthousiast bent. Vergeet je ook niet even voor te stellen op het daartoe bestemde topic. We willen graag weten wat je voorkeuren zijn en hoe jij ook kunt bijdragen aan deze levendige, enthousiaste en behulpzame community.

    Als je kijk op bijvoorbeeld;
    https://www.kayak.it/flights/AMS,nearby-CAI,nearby/2016-11-08/2016-11-22 Zie ik de 120 euro optie.
    Bij de eerste hit op google staat het al mooi uitgelegd.
    https://www.google.nl/?client=safari#q=voa+reizen

    Van welke CAI-deal wil je graag gebruikmaken?
     
    MiWTT vindt dit leuk.
  4. MiWTT

    MiWTT Newbie

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    1
    Trofeepunten:
    3
    Dank voor de snelle reactie!
    Ik heb nog heel wat leeswerk (topics, ITA, Flueldump etc) te doen vermoed ik.

    Ik zag de goedkope business class tickets al vaker voorbij komen op de diverse site vanaf CAI en ik wil in oktober graag via KUL of SIN naar DPS. Volgend jaar naar US en ik wordt heel warm van het idee om milagerunner (oid) te worden.
     
    Flying doc vindt dit leuk.
  5. Flying doc

    Flying doc Silver Member

    Berichten:
    1.762
    Leuk Bevonden:
    1.775
    Trofeepunten:
    523
    Snel reageren leer je wel in deze errorfare wereld :p. Geniet van het leeswerk, ken je de gemakkelijkste en goedkoopste methode al; de creditcard? Ik heb nog een mooie aanbieding voor je ;). Misschien vind je het leuk om naar de borrel op vrijdag te komen (https://insideflyer.nl/insideflyer-borrel/)? Aanmelden kan tot midnight.
     
  6. Ottorockit

    Ottorockit Blue Tier

    Berichten:
    229
    Leuk Bevonden:
    89
    Trofeepunten:
    28
  7. Flying doc

    Flying doc Silver Member

    Berichten:
    1.762
    Leuk Bevonden:
    1.775
    Trofeepunten:
    523
  8. Ottorockit

    Ottorockit Blue Tier

    Berichten:
    229
    Leuk Bevonden:
    89
    Trofeepunten:
    28
  9. Alias

    Alias Blue Tier

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    81
    Trofeepunten:
    28
    Geen geld, 120 Euro retour; daar zijn dan wel de tijden naar. De terugreis is 12 uur en 20 minuten. Een directe vlucht voor die prijs, 't zou best wel eens een goedlopende route kunnen gaan worden.
     

Deel Deze Pagina