Volgens diverse bronnen verkeerd de SLM net als de overheid van Suriname in financieel zwaar weer. De privatisering kandidaat SLM draait al tijden verlies helaas. Het verbaasde mij vandaag dan ook om te lezen op (http://www.routesonline.com/news/29/breaking-news/254026/the-dreamliner-effect-on-route-development/) dat er met een dreamliner word gevlogen. Wie weet of dit klopt? Bron: http://www.upinthesky.nl/2016/04/04/surinaamse-media-faillissement-dreigt-voor-slm/
Haha, SLM met een 787, veeg me op Die hebben 1 A340, die Paramaribo - Amsterdam vliegt die hopeloos veroudert is.
Het is maar hoe je het bekijkt, maar ze hebben wel degelijk 2 vluchten uitgevoerd met een 787... http://www.starnieuws.com/index.php/welcome/index/nieuwsitem/30025
Die A340 is echt een miskoop, economy class zonder eigen entertainment systeem. Jammer dat de joint venture met de KLM niet meer bestaat.
Neem aan dat ze dan ook de 787 crew van TUI hebben (wet lease?). SLM kan zelf geen 787 (of 767 etc.) vliegen. De maatschappij heeft geen ETOPS certificering en kan dus alleen maar 4-motorige vliegtuigen vliegen.
De laatste keer dat ik iets van surinam zag was een verroest vliegtuig op schiphol zonder verf of andere kenmerken. Dacht eerst van dat moet iets van Iraqi of Afghanistan airlines zijn, maar het was Surinam
Dat is inderdaad de meest voornamelijke optie, want zelf kunnen ze het niet betalen. Dat is ook logisch want in Suriname wonen maar 300.000 mensen. In IJsland ook en daarom is het Icelandair imperium zo knap.
RKV is een goed transferpunt, zelfde als AMS, van 'thuispubliek' moeten ze het er namelijk niet van hebben maar als overstappunt van en naar de VS heeft RKV geografische een goede positie.