Naar aanleiding van een aantal deals die vandaag verschenen op The Flight Deal voor cheap fares van de VS naar Duitsland, ben ik met ITA Matrix gaan puzzelen of het omgekeerd ook mogelijk was. En zowaar zijn er talloze fares te vinden op zowel SkyTeam als Star Alliance voor net onder de 400 euro.
Ik kom de prijs van EUR 396,- in de matrix ook tegen wanneer je vanaf Antwerpen Centraal (ZWE) vliegt op meerdere dagen in oktober, november en een paar in december. Aantal nachten heb ik tussen de 6 & 9 staan dus 6 t/m 9 dagen heel vaak voor dit bedrag, met KLM via Amsterdam. Geen idee of dit via OTA's te boeken is sorry.
Zo dan ik moest even zoeken (maar daar heb ik ook weer van geleerd) en helaas wel ik heb dit gevonden: "Category 15: Sales restrictions TICKETS MUST BE ISSUED ON/BEFORE 28AUG 16."
Ok volgens mij is de tijdzone mij nu ook duidelijk (CET) aangezien de EUR 396,- nu al niet meer te vinden is, het is nu (vanaf ZWE) EUR 465,- op meerdere data in in ieder geval NOV, DEC, JAN 17, FEB en MRT. Category 15: Sales restrictions TICKETS MUST BE ISSUED ON/BEFORE 11SEP 16.