SkyTeam MegaDo

Discussie in 'Nieuws' gestart door Arjan69, 25 jan 2018.

1. Arjan69

Arjan69 Silver Member

Leuk Bevonden:
    345
    Trofeepunten:
    288
    Neemt er nog iemand deel aan de SkyTeam MegaDo? Heb er nog niks over gelezen hier....

6-9 mei 2018

Zie: https://skyteam.megado.com

En voor info van SkyTeam zelf via hun Facebookpagina 'SkyTeam':

The first ever SkyTeam MegaDo. AMS-TLS-PMI-CDG

Join us for the ultimate frequent traveler's field trip in partnership with SkyTeam. We have chartered our very own Airbus A321 and will be hitting Amsterdam for exclusive tours of Schipol airport, Toulouse, where we'll check out the Airbus A350 assembly line, and Mallorca, where we'll visit Air Europa's hub. Our final landing in Paris will precede a day with backstage tours at one of Europe's busiest airports: Paris Charles de Gaulle.

Maarten_22 vindt dit leuk.
  2. Goldfly

Goldfly Silver Member

Leuk Bevonden:
    612
    Trofeepunten:
    123
    Ik hoorde ergens dat de goedkoopste economy tickets rond de 1000 dollar zullen zijn... iets teveel van het goede voor mij..

3. Arjan69

Arjan69 Silver Member

Leuk Bevonden:
    345
    Trofeepunten:
    288
    Poeh!!
    Ik heb nog geen prijzen kunnen ontdekken...

4. Lionell

Lionell Platinum Member

Leuk Bevonden:
    4.616
    Trofeepunten:
    1.573
    Dat zijn de prijzen van voorgaande jaren...

5. Grouchy

Grouchy Silver Member

Leuk Bevonden:
    797
    Trofeepunten:
    348
    Dit waren de *megado prijzen en toen gingen ze ook naar PMI:
    https://star.megado.com/pricing/

Let er wel op dat het in CDG eindigt, positionerings vluchten en hotels zijn voor eigen rekening.

6. Lionell

Lionell Platinum Member

Leuk Bevonden:
    4.616
    Trofeepunten:
    1.573
    MegaDO is voorlopig uitgesteld tot later dit jaar... Nieuws verscheen gisteren of vandaag op hun social media.

lloydje33 vindt dit leuk.
  7. Goldfly

Goldfly Silver Member

Leuk Bevonden:
    612
    Trofeepunten:
    123
    wacht ff... 999 voor het eenvoudigste.. en 1799 als je een lege middelstoel wil en een glaasje bubbles.? Met alle respect, maar dit is voor mensen die zoveel geld hebben dat het ze niets meer boeit, want ik zou dit echt niet betalen...

Lionell en Flying doc vinden dit leuk.
  8. Lionell

Lionell Platinum Member

Leuk Bevonden:
    4.616
    Trofeepunten:
    1.573
    Klopt... ik heb zelf niks met de organisatie van het event te maken. Ik zou het er zelf ook nooit voor betalen. Voor dat geld ga ik liever op vakantie.

Flying doc en lloydje33 vinden dit leuk.
  9. Denzi

Denzi Silver Tier

Leuk Bevonden:
    309
    Trofeepunten:
    288
    Ik kreeg een nieuwe email! de prijzen en meer informatie is bekend.

Duidelijk dat ik hier geen interesse in heb, rondvliegen voor die prijzen met een AirEuropa toestel, dat is toch draaaamaaaattiiisssccchhhh.

Wel mogelijk 1 voordeel, alle deelnemers krijgen per direct Suma Gold (STE+) status, dus vanuit dat kader ben je voor 999 euro wel meteen STE+.

Goldfly en lloydje33 vinden dit leuk.
  10. Goldfly

Goldfly Silver Member

Leuk Bevonden:
    612
    Trofeepunten:
    123
    HE-LE-MAAL mee eens. 1000 piek??? doorvoor vlieg je momenteel in business naar PHX vanuit LHR.. maar je krijgt wel een broodje haha.. Dit is duidelijk alleen gericht op de rijkere vliegdebielen. Overigens hebben ze een fantastische hotel aanbieding voor sheraton.. 189 eurie exclusief belastingen en non-ref... en dan mag je je vriendin niet meenemen, want het is maar voor 1 persoon, voor een 2e betaal je een supplement... Enige interessante reden om het te doen is pomdat je ST+ status voor een jaartje krijgt. Die hebben de meeste van ons al, dus ook dat maakt het voor mij niet interessant..

11. TXL-ler

TXL-ler Blue Tier

Leuk Bevonden:
    104
    Trofeepunten:
    43
    ...En dan is er bij veel van de activiteiten nog aangegeven dat ze "optioneel" zijn, waarbij de Business Class boekers voorrang krijgen en het dus maar de vraag is of het lukt toegang te bemachtigen als je voor de Economy Class optie gaat...

Aan de andere kant, een kijkje achter de schermen bij de verschillende bedrijven lijkt me toch wel interessant.

12. lloydje33

lloydje33 Silver Member

Leuk Bevonden:
    936
    Trofeepunten:
    348
    Als je het kort samenvat is het de meekijkdag op Schiphol. Daarna vlieg je naar PRG (kijken bij Czech),PMI en BCN waar nog een programma is. Als je het zo bekijkt en in het geval dat je thuis slaapt heb je alleen in BCN een hotel nodig. Naast het feit dat je van BCN weer terug moet vliegen.
    Voor mij niet die 999 euro plus extra kosten waard. Als je gaat xp runnen kun je wel goedkoper gold halen toch?

13. Miya

Miya Blue Tier

Leuk Bevonden:
    923
    Trofeepunten:
    123
    Krijg je er überhaupt XP voor?

14. lloydje33

lloydje33 Silver Member

Leuk Bevonden:
    936
    Trofeepunten:
    348
    Was dat maar zo.... Het zijn charters dus ga daar maar niet van uit.

15. ErikBenjamin

ErikBenjamin Silver Member

Leuk Bevonden:
    584
    Trofeepunten:
    348
    Leuk, maar idd te duur :)

16. Arjan69

Arjan69 Silver Member

Leuk Bevonden:
    345
    Trofeepunten:
    288
    Nog nooit een Mega Do gedaan. De fabrieken bezoeken lijkt me best leuk en interessant.
    Helaas die in NL gemist.. :-(

17. mgo01

mgo01 Newbie

Leuk Bevonden:
    73
    Trofeepunten:
    18
    Heb getwijfeld, eigenlijk veel te veel geld, maar uiteindelijk besloten om toch te doen. Heb ingeschreven vanaf Seattle. In de Boeing fabriek kijken lijkt me wel erg interessant. Nu moet ik nog een vlucht naar Seattle en terug boeken. Ik ben al weken aan het puzzelen met de ITA matrix, google flights, diverse OTA's, maar kom er maar niet uit om een mooie vlucht te vinden van ergens in Europa naar seattle heen 07-10-2018, terug 13-10-2018 (in ieder geval 14-10-2018 's ochtends in AMS)
    Kan iemand me hier aub mee helpen?

JustinCase vindt dit leuk.
  18. Daan3

Daan3 Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.230
    Trofeepunten:
    448
    @mgo01 wat vind je een mooie vlucht? eco, bizz, direct of juist meerdere bestemmingen? Je zal iets specifieker moeten zijn....

JustinCase vindt dit leuk.
  19. mgo01

mgo01 Newbie

Leuk Bevonden:
    73
    Trofeepunten:
    18
    Hallo Daan3,
    Liefst een goedkope vlucht (megado is al duur genoeg), maar zou graag een BC traject erin willen hebben. Mag met meerdere overstappen. Ben nu Gold en onderweg naar platinum, dus kan gebruik maken van de lounges onderweg. ik kan vanaf 06-10 al weg, maar 08-10 kan ook nog. Liefst wel Skyteam.

20. Grouchy

Grouchy Silver Member

Leuk Bevonden:
    797
    Trofeepunten:
    348
    @mgo01 Ga binnenkort naar Seattle. D'r gaan gewoon directe vluchten vanaf AMS; Delta 143 heen en terug met Delta 142, terug om 8:30am. Geen gezeur met overstappen, en jezelf lekker trakteren op 10 uur in Delta One.

Anders via connecties of PDX of YVR proberen en het laatste stukje rijden.

YVR: ST Business rechtstreeks voor 2400EUR
    SEA: ST Business via LAX en voor 2800EUR
    PDX: ST Business via LHR voor 2400EUR

Laatst bewerkt: 26 jun 2018
    mgo01, Daan3 en JustinCase vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina