Skyteam - KLM/DELTA/AF | FRA- SFO | EUR 316 | ECONOMY | SEPT 2018 -> 2019 | 34XP

Discussie in 'Economy Fares' gestart door Tristan88, 16 sep 2018.

1. Tristan88

Tristan88 Blue Tier

Leuk Bevonden:
    124
    Trofeepunten:
    33
    Leuke aanbieding vanaf FRA ri SFO met KLM/Delta.

Heel veel mogelijkheden vanaf volgende maand tot eind volgend jaar. Prijzen vanaf €316,- met Delta.

Voorbeeld met tussenstop in DTW in een 757 en 767.
    https://www.google.com/flights#flt=...EAM*SKYTEAM;sd:1;t:f;sp:.EUR.31562*.EUR.31562

Boeken via Delta is DL vluchtnummers en FB Miles verzamelen over afstand. Boekingsklasse E. Let op, géén stoelkeuze vooraf. Upgrade naar Main €80,- retour met stoelkeuze en upgrade opties.

Boeken via KLM mogelijk met KL vluchtnummers (soms geeft KLM ook de DL vluchtnummers dus in dat geval even de pagina verversen totdat je KL vluchtnummers krijgt, soms een paar keer voor nodig) waarbij je een V klasse ticket boekt en wél stoelen kunt kiezen. Hier krijg je Miles over spend, met een ticketprijs van vanaf €1,- krijg je dus niet heel veel Miles.
    Geen mogelijkheid om op de wachtlijst voor upgrades te komen, ook hier weer een Main cabin ticket boeken. (Vlucht uitgevoerd door Delta)

Ander voordeel van boeken via KLM/AF is zoals de meesten weten dat met een FB Amex je extra Miles spaart over je spend bij KLM

Positioneringsvlucht vanaf AMS met KLM €118,-
    https://www.google.com/flights#flt=AMS.FRA.2018-10-17.AMSFRA0KL1763*FRA.AMS.2018-10-24.FRAAMS0KL1770;c:EUR;e:1;a:SKYTEAM*SKYTEAM;sd:1;t:f;sp:.EUR.11725*.EUR.

Laatst bewerkt: 16 sep 2018
    Michiel, FlyingFonz, SanHor en 4 anderen vinden dit leuk.
  2. JustinCase

JustinCase Silver Tier

Leuk Bevonden:
    600
    Trofeepunten:
    348
    Thanks for sharing! Mooi dat het aanbiedingen forum weer een beetje tot leven komt.

Directe vlucht voor €647 is ook al scherp geprijsd op die route.

FlyingFonz, lloydje33 en Tristan88 vinden dit leuk.
  3. Wilcoleone

Wilcoleone Blue Tier

Leuk Bevonden:
    185
    Trofeepunten:
    43
    Hi Tristan,
    Misschien ben ik volkomen de weg kwijt maar ik snap even niet hoe je aan die 34XP komt (zonder positioneringsvlucht). In jouw voorbeeld is het toch 10XP voor de vlucht FRA - ATL + 2XP voor ATL - SFO en dan 2XP voor SFO - DTW + 10XP voor DTW - FRA = 24XP

Nogmaals als ik fout zit excuus!

Tristan88 vindt dit leuk.
  4. Tristan88

Tristan88 Blue Tier

Leuk Bevonden:
    124
    Trofeepunten:
    33

Je hebt helemaal gelijk, mijn fout. Ik heb vwb de berekening een verkeerd voorbeeld gebruikt. Ben zelf namelijk naar deze trip aan het kijken rond april / mei en dan met KLM / tussenstop AMS. Vandaar ik daar even mee in de war was

Via Delta over ATL voor €316 met 24XP.

Via AMS met KLM duurder idd.

Ik heb het aangepast, excuses voor de verwarring.

Wilcoleone vindt dit leuk.
  5. Wilcoleone

Wilcoleone Blue Tier

Leuk Bevonden:
    185
    Trofeepunten:
    43
    Ik had zelf via CDG gevonden inderdaad iets meer XP. Maar man man man wat zijn die hotelprijzen belachelijk in SFO rond die periode.

6. Tristan88

Tristan88 Blue Tier

Leuk Bevonden:
    124
    Trofeepunten:
    33
    Ja inderdaad. Het was ook maar een voorbeeld want voor €316,- heb je elke maand vele mogelijkheden. Zoals hierboven vermeld kijk ik zelf naar april/mei.

Ik moet er vwb hotelprijzen nog even naar kijken maar het valt me op dat de hotels op hotel.com goedkoper lijken in de States in vergelijking met Booking.com

Net een hotel voor NY geboekt en het meeste zit zo’n 10/20% duurder op booking tov hotels.com.

Voordeel hotels.com is dat je ook nog Rewards spaart en via earn.FB ook nog extra Miles vangt over je spend.

Is dit toeval of hebben jullie ook die ervaring met hotelprijzen in de US?

7. danfl44

danfl44 Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.194
    Trofeepunten:
    203
    Weet niet in welk segment je hotels zoekt, maar in het hogere segment is Virtuoso vaak een prima optie. Zelf in Noord-Amerika aantal keer gebruik gemaakt van 2e/3e nacht gratis, samen de benefits kom je dan voordelig uit.

Daan3 en Tristan88 vinden dit leuk.
  8. Tristan88

Tristan88 Blue Tier

Leuk Bevonden:
    124
    Trofeepunten:
    33
    Thanks. Ik zal eens kijken!
    Minimaal 4* is wat ik altijd boek

9. danfl44

danfl44 Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.194
    Trofeepunten:
    203
    Misschien in SF eens kijken naar St Regis? Daar had ik erg sterke prijzen tijdje terug en 3e nacht gratis. Is altijd wel verbazingwekkend hoeveel hotelprijzen daar kunnen fluctueren.

Deel Deze Pagina