SKY / AF / BC / 150 XP / AMS-BILL / 1020 euro

Discussie in 'Premium Fares (Business & First)' gestart door Johan10, 21 okt 2019.

  1. Johan10

    Johan10 Newbie

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    79
    Trofeepunten:
    18
    Ik zat te kijken of ik in november nog tochtje kon maken. Als ik deze twee boekingen ts zaterdag en maandag doe kom ik rond de 1000 euro (exclusief overnachtingen) voor 150 XP.
    Weet iemand of het mogelijk is om op CDG binnen zo een korte tijd over te stappen (50 min) en in DUB over te stappen tussen 13:20 (aankomst DUB zat) en vertrek 14:15 van uit DUB ? ams-dub-ams.jpg en 14:15

    dub-bll-dub.jpg
     
    BIndair en Urbanjazz vinden dit leuk.
  2. Vliegende_Keep

    Vliegende_Keep Silver Member

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    2.423
    Trofeepunten:
    358
    Dat zijn veel vluchten. Zou het persoonlijk niet riskeren met twee losse boekingen, er hoeft maar een leg van de ene beoeking verkeerd gaan en je andere boeking is verpest.

    Ben je niet een beetje laat begonnen als je nu nog 150 XP binnen moet harken? :D (of is een kwalificatieperiode niet per se een kalenderjaar?)
     
    Johan10 vindt dit leuk.
  3. lloydje33

    lloydje33 Silver Member

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    2.368
    Trofeepunten:
    583
    Is je vlucht in DUB een B2B? (aankomst en vertrek met hetzelfde vliegtuig) Dan heb je daar geen last van omdat je immers al in het vertraagde vliegtuig zit. Mocht dit niet zo zijn dan is het aan de korte kant. 50 minuten op CDG is krap maar wel haalbaar.
     
    Johan10 vindt dit leuk.
  4. Johan10

    Johan10 Newbie

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    79
    Trofeepunten:
    18
    Het is geen kwestie van moeten, meer een kwestie van onverwachts een extra weekend vrij vandaar dat ik zat te kijken op die data :)
     
  5. Johan10

    Johan10 Newbie

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    79
    Trofeepunten:
    18
    Even gekeken, is geen B2B. Ik denk dat het gezien jullie adviezen beter niet te riskeren is. Thx.
     
  6. Vliegende_Keep

    Vliegende_Keep Silver Member

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    2.423
    Trofeepunten:
    358
    Duidelijk!
    Je kan overigens de DUS-BLL-run doen waarbij je tussendoor in AMS kan overnachten. Scheelt weer hotelkosten als je in de buurt van Schiphol woont :)
     
    Johan10 vindt dit leuk.
  7. Johan10

    Johan10 Newbie

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    79
    Trofeepunten:
    18
    Ah, die kan ook natuurlijk, thx.
     
    Vliegende_Keep vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina