Reward ticket zoeken bij finnair

Discussie in 'Hulp met boeken' gestart door Amsterdam, 28 jan 2020.

  1. Amsterdam

    Amsterdam Blue Tier

    Berichten:
    296
    Leuk Bevonden:
    222
    Trofeepunten:
    43
    Weet iemand van jullie een makkelijke manier om een award ticket van finnair te zoeken? na contact met de helpdesk begreep ik dat het echt datum voor datum moet. Er is geen overzicht van week of maand met tarieven (zoals bv bij klm). Klopt dit?
     
  2. Bijzonderetickets

    Bijzonderetickets Silver Member

    Berichten:
    1.305
    Leuk Bevonden:
    3.196
    Trofeepunten:
    483
    Je kunt wel zoeken bij andere frequent flyer programma's, zoals Alaska en American Airlines. Ook kun je zoeken met Expertflyer bij Finnair.
     
    danfl44 vindt dit leuk.
  3. Amsterdam

    Amsterdam Blue Tier

    Berichten:
    296
    Leuk Bevonden:
    222
    Trofeepunten:
    43
    Ok bedankt. Ik zocht alleen bij finnair omdat ik bij andere maatschappijen veel meer punten nodig heb. Expert flyer ga ik proberen.
     
  4. lloydje33

    lloydje33 Silver Member

    Berichten:
    1.577
    Leuk Bevonden:
    2.391
    Trofeepunten:
    583
    Probeer voor oneworld ook die van BA. Hier vind je meestal de beste beschikbaarheid. Deze kun je vervolgens vergelijken met expertflyer.
     
  5. Amsterdam

    Amsterdam Blue Tier

    Berichten:
    296
    Leuk Bevonden:
    222
    Trofeepunten:
    43
    Ok bedankt. Ga ik proberen.
     
  6. wimt

    wimt Newbie

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    21
    Trofeepunten:
    8
    Ben niet tevreden over dit programma. Zit rond de 80k nu dus silver of gold.
    Probleem is dat bijna all niet Finnair vluchten niet automatisch crediteren, zelfs met het FP nummer in doe boeking en op de boarding pas. Ik heb nog steeds diverse claims uitstaan van oa LA en UL. Zit nu nog te wachten op de miles van een paar December vluchten.
    Allemaal erg onprofessioneel.
     

Deel Deze Pagina