Qatar vraagt extra informatie

Discussie in 'Hulp met boeken' gestart door high_class, 29 mei 2016.

  1. high_class

    high_class Silver Member Captains

    Berichten:
    1.355
    Leuk Bevonden:
    621
    Trofeepunten:
    113
    iemand dit wel eens mee gemaakt?

    -------

    Thank you for booking with qatarairways.com. We have received your booking under reference xxx and are reviewing your payment.

    To verify your payment details please provide us with the following information by reply to this email:
    - copy of the payment card holder's passport
    - copy of the monthly card statement from card issuing bank

    Please provide this information by replying to this email within 48 hours to ensure we can confirm your payment.

    Yours sincerely,
    Qatar Airways Support
     
  2. BWempe

    BWempe Silver Member

    Berichten:
    984
    Leuk Bevonden:
    637
    Trofeepunten:
    93
    Lijkt mij nogal een vreemde manier van communicatie! Ikzelf zou nooit dergelijke gevoelige informatie via het internet versturen. Wellicht kan je Qatar bellen en het op die manier afhandelen?
     
    Laatst bewerkt: 29 mei 2016
    high_class vindt dit leuk.
  3. WorldTraveller

    WorldTraveller Silver Member

    Berichten:
    1.922
    Leuk Bevonden:
    1.803
    Trofeepunten:
    113
    high_class vindt dit leuk.
  4. Lionell

    Lionell Administrator Medewerker Captains

    Berichten:
    4.617
    Leuk Bevonden:
    2.802
    Trofeepunten:
    113
    Ik heb het destijds wel eens gehad maar niet bij Qatar Airways, maar bij Egyptair, zelfde soort flauwekul. Zijn destijds gewoon naar BRU airport gereden en daar alles geregeld aan de desk.
     
    high_class vindt dit leuk.
  5. high_class

    high_class Silver Member Captains

    Berichten:
    1.355
    Leuk Bevonden:
    621
    Trofeepunten:
    113
  6. high_class

    high_class Silver Member Captains

    Berichten:
    1.355
    Leuk Bevonden:
    621
    Trofeepunten:
    113
    ik lees wel op flyertalk dat qatar mistake/error fares meestal gewoon cancelled zonder verdere opgave van reden .. :-|
     
  7. SvnKngs

    SvnKngs Active Member

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    241
    Trofeepunten:
    43
    Keer meegemaakt bij Airberlin, heel schimmig e-mailtje zonder logo of iets. Niks op uit gedaan, maar moest toen op het vliegveld alles alsnog laten verifiëren. Bijna de vlucht door gemist.
     
    high_class vindt dit leuk.
  8. high_class

    high_class Silver Member Captains

    Berichten:
    1.355
    Leuk Bevonden:
    621
    Trofeepunten:
    113
  9. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Silver Member

    Berichten:
    2.395
    Leuk Bevonden:
    726
    Trofeepunten:
    113
    In 2011 is er in Frankfurt een rechtszaak geweest tegen Iberia waarbij de rechtbank heeft geoordeeld dat passagiers niet verplicht zijn om een credit card te presenteren bij check-in omdat 'dit niet conform de Duitse wet en de bedoeling van EC261-04 [passagiersrechten] is'.
    Nou is er afgezien van deze jurisprudentie niks als zodanig vastgelegd in EU wetgeving en alsnog kan een niet-EU maatschappij je wellicht op een connecting flight of terugvlucht om verificatie vragen. Europese maatschappijen zouden zich hier waarschijnlijk wel aan moeten houden.
     
    Flying doc, high_class en Lionell vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina