Problemen met nieuwe BlueBiz login

Discussie in 'Air France KLM: Flying Blue' gestart door ACE48, 17 nov 2020.

Tags:
  1. ACE48

    ACE48 Newbie Premium Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    23
    Trofeepunten:
    8
    Vorige maand heb ik in lijn met de instructies van de website en na telefonisch contact met de servicedesk ons BlueBiz account gekoppeld aan mijn persoonlijke FB accout. Hierna een aantal weken zonder problemen kunnen inloggen, en nu krijg ik de melding dat ik geen reismanager ben en dus niet kan inloggen. Ik kom in een soort cirkel terecht van BlueBiz inlog-pagina's (oud en nieuw) maar nergens kom ik in m'n account.


    Vorige week al een mail gestuurd, maar er waren sowieso IT-problemen met BlueBiz website. Als ik m'n saldo wil weten of een ticket wil boeken kan ik dat telefonisch of per e-mail doen, maar ik wil gewoon weer op ieder moment van de dag m'n BlueBiz saldo kunnen inzien.


    Heeft iemand van jullie ook problemen?
     
  2. arjen05

    arjen05 Silver Member

    Berichten:
    1.839
    Leuk Bevonden:
    3.244
    Trofeepunten:
    508
    Ja, problemen sinds de eerste dag dat hun nieuwe systeem live is. Exact hetzelfde als je beschrijft.

    Een aantal keren contact opgenomen en per mail erkennen ze de problemen en je kunt nu je laatste transacties per mail opvragen :)
     
    Thijsk en ACE48 vinden dit leuk.
  3. ACE48

    ACE48 Newbie Premium Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    23
    Trofeepunten:
    8
    Waardeloos dit.

    Aan de andere kant had ik wel binnen 25 uur vouchers in m'n mailbox van een gisteren geannuleerde boeking. Dus dát hebben ze inmiddels op orde!
     
  4. lloydje33

    lloydje33 Silver Member

    Berichten:
    1.566
    Leuk Bevonden:
    2.365
    Trofeepunten:
    583
    Ik gebruik meestal deze link voor het overzicht. Dan werkt ie bij mij vooralsnog prima.
     
  5. arjen05

    arjen05 Silver Member

    Berichten:
    1.839
    Leuk Bevonden:
    3.244
    Trofeepunten:
    508
    Dat levert bij veel mensen nu dit op, ondanks dat bluebiz accounts zijn omgezet en Flying Blue nummers gekoppeld zijn..

    upload_2020-11-17_17-21-28.png
     
    Thijsk, ACE48 en lloydje33 vinden dit leuk.
  6. ACE48

    ACE48 Newbie Premium Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    23
    Trofeepunten:
    8
    Bij mij idem dito. Ik ben in ieder geval blij te weten dat ik niet de enige ben met dit probleem ;)
     
  7. alfa_x

    alfa_x Blue Tier

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    84
    Trofeepunten:
    28
    Same here. Ik heb ze meermalen gemaild en gebeld. Het doet het overigens nu al wel.
    Volhouden zou ik zeggen!
     
  8. Eagle

    Eagle Silver Member

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    1.138
    Trofeepunten:
    203
    Ik log ook altijd in met dat linkje onder mijn favorieten. Gaat altijd zonder problemen.
     
    lloydje33 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina