Prijsopbouw vluchten

Discussie in 'InsideFlyer Lounge' gestart door pmuy, 28 jun 2015.

  1. pmuy

    pmuy Newbie

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    4
    Trofeepunten:
    3
    Enkele maanden geleden heb ik enkele vluchtjes voor mijn reis naar Vietnam geboekt.
    Aangezien ik in deze periode weinig goedkope opties vond, heb ik gekozen voor deze wat 'originele' vluchten met Qatar Airways uit Parijs
    [​IMG]
    Wanneer ik nu echter eens de tijd neem om deze bevestigingsmail aandachtiger te bekijken (het is laat, ik weet het), valt me op dat bijvoorbeeld de Fuel Surcharge op zich al hoger is dan de totaalprijs van de vluchten.
    [​IMG]
    Aangezien ik graag meer weet omtrent dit soort zaken, vraag ik me af hoe ze die totaalprijs eigenlijk berekenen. Weet iemand hier meer over?
    Bedankt!
     
  2. rezag

    rezag Newbie

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    48
    Trofeepunten:
    18
    wat een dure trip..
     
  3. pmuy

    pmuy Newbie

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    4
    Trofeepunten:
    3
    €563 is toch niet duur voor deze vluchten?
     
  4. rezag

    rezag Newbie

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    48
    Trofeepunten:
    18
    Je hebt gelijk, ik viel bijna van mijn bank, kan er nu weer op klimmen want het zijn 3 pp :)
     
    FlyRicky, Flying doc en Jan van Putten vinden dit leuk.
  5. pmuy

    pmuy Newbie

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    4
    Trofeepunten:
    3
    Inderdaad. €1690 betalen voor een simpel vluchtje in economy is er wel wat over! :p
     
  6. Sand0rf

    Sand0rf Blue Tier

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    136
    Trofeepunten:
    43
    Inderdaad vreemd dat die Fuel surcharge hoger is dan de totaalprijs. Er staat ook niet bij dat je daar weer korting op krijgt...
     
  7. pmuy

    pmuy Newbie

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    4
    Trofeepunten:
    3
    Dat is inderdaad vreemd. Nu zal ik me er niet druk om maken, maar de som van alle onderdelen zonder de Fuel S. is bijna even hoog dan de totaalprijs.
     

Deel Deze Pagina