Policy upgrades BC bij volle EC - Europese vluchten

Discussie in 'Air France KLM: Flying Blue' gestart door Nordic75, 13 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nordic75

    Nordic75 Blue Tier

    Berichten:
    140
    Leuk Bevonden:
    131
    Trofeepunten:
    43
    Wat zijn jullie ervaringen mbt upgrades naar BC, als die nagenoeg leeg is, bij Europese vluchten?
    Purser en cabinecrew lijken nauwelijks interesse te hebben om Platinum of Goud members een gratis upgrade te geven.
    Wekelijks zit ik op overvolle vluchten in EC, waarbij BC nagenoeg leeg is in 85% van de gevallen.
    Klagen via app, of Twitter helpt niet.
    Gaat mij niet om de maaltijd of het glas wijn, maar net iets meer (been)ruimte is wel zo comfortabel.
     
  2. Arjan69

    Arjan69 Silver Member

    Berichten:
    729
    Leuk Bevonden:
    345
    Trofeepunten:
    288
    Hey, leuk je hier te treffen.
    Ik las dat je regelmatig vliegt op Scandinavië.

    Zoals ik lees in diverse threats heeft KLM hier geen actief beleid in. Sporadisch wordt er ge-upgrade, maar dat heeft ook niet echt een logische orde o.b.v. fare of status.
    Ik vlieg zelf met name binnen Europa met KLM/KLC en heb nog nooit een upgrade vanuit hen gekregen.
     
    Nordic75 vindt dit leuk.
  3. FlyRicky

    FlyRicky Silver Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    434
    Trofeepunten:
    63
    Hi @Nordic75! Welkom op het forum en een leuk topic onderwerp!

    Je onderwerp is echter zo leuk dat je niet de eerste bent die zich dit afvraagt. Er is dan ook al een ander topic waar je tientallen ervaringen kan vinden inzake upgrades op KLM/AF vluchten.

    Er is trouwens ook nog een ander topic waar je verschillende (betaalde) upgrade aanbiedingen voorbij kan zien komen, misschien geeft dat je ook nog een beeld op de upgrade mogelijkheden bij KL/AF.

    Om het forum duidelijk te houden sluit ik dit topic, maar zie ik de discussies graag verder gaan in de andere topics :).
     
    Nordic75 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina