Op zoek naar business class deals naar Australie

Discussie in 'Premium Fares (Business & First)' gestart door PaulS, 22 mrt 2018.

  1. PaulS

    PaulS Newbie

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    5
    Trofeepunten:
    3
    Hi,
    ik ga met de kerst 3 weken naar Australie samen met mijn vriendin en ik ben op zoek naar twee business class return vluchten, idealiter naar Brisbane. Maar elke andere stad is ook okay.

    Ik weet dat er af en toe echt mega savers zijn en vroeg mij af of iemand mij in de juiste richting kan sturen.

    Gr Paul

    FB Platinum
    United 1k
    BA Blue
     
  2. Ottorockit

    Ottorockit Blue Tier

    Berichten:
    229
    Leuk Bevonden:
    89
    Trofeepunten:
    28
    Hou dit gedeelte van FT ff in de gaten: https://www.flyertalk.com/forum/premium-fare-deals-740/

    Maandelijks wel een mooie deal van rond de 1400 - 1700 per ticket. Wel met positioneren, maar dat lijkt me geen probleem als je zo'n afstand af wil leggen tegen een gunstig tarief.

    GL
     
    Flying doc vindt dit leuk.
  3. danfl44

    danfl44 Silver Member

    Berichten:
    647
    Leuk Bevonden:
    1.194
    Trofeepunten:
    203
    Eerste waar ik aan denk is een van de Qatar deals. Beginnen nu ook met Qsuites op bepaalde routes down under. Vaak zeer scherpe prijzen, houdt daarvoor inderdaad flyertalk in de gaten.
     
    lloydje33 vindt dit leuk.
  4. HaikoW

    HaikoW Silver Tier

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    260
    Trofeepunten:
    288
    Air China heeft een actie vanuit Duitsland dit weekend.

    Heenreis
    vertrek: vrijdag 14 december 19:15 Frankfurt, aankomst 16 december 15:10 Brisbane
    Terugreis
    vertrek: 2 januari 19:30 Brisbane, aankomst donderdag 3 januari 17:15 Frankfurt

    Kosten EUR 1.803,45, alleen dit weekend te boeken op de Duitse Air China website.
     
    lloydje33 vindt dit leuk.
  5. GLR241

    GLR241 Newbie

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Trofeepunten:
    1
    Qatar Airways is volgens mij de beste in kwaliteit en vaak ook hele goede deals
     

Deel Deze Pagina