Ik boekte vandaag het nieuwe Motto by Hilton in Rotterdam en zag ineens bij mijn diamond benefit dat ik een ontbijtcredit zou krijgen Dus ging in mijn benefits kijken en zag dat de laatste zin van bijgevoegde foto was veranderd naar globally. Eerst was dit alleen in de VS. Maar blijkbaar nu ook uitgerold naar de rest van de wereld Erg slecht!
Motto is altijd zo geweest - als enige merk. Verder zou ik hotel vermijden in Rotterdam, niet echt prettig en voor paar tientjes meer kun je normaal Hilton zelf boeken, altijd goede ervaringen gehad in Hilton Rotterdam.
Ah ok. Ik ken Motto eigenlijk niet. Wat is er niet goed aan? Heb al zo vaak in Hilton gezeten en wilde eens wat anders proberen, maar wel honors punten pakken.
Is best leuk een keertje te proberen, hotel zelf is een combinatie van Spartaans met Hipster elementen. Kleine kamers (wel mooi en modern), geen ontbijt faciliteiten in het hotel en eigenlijk geen voordelen van elite leden (behalve standaard punten dan en kleine credit waar je biertje van koopt). Maar als je dan kijkt naar de prijs en dat op een normale dag met het Hilton Rotterdam vergelijkt, is voor mij de keuze snel gemaakt.
Gisteren in double tree geslapen in Girona. Niets bijzonder. Wel gratis Ontbijt voor 2 personen gehonoreerd als Diamond member.
Wijsneus-receptioniste de laatste keer bij Hampton by Hilton Utrecht: "en U heeft gratis ontbijt, maar daar hoef je bij ons geen diamond voor te zijn hoor"
In het Hilton in Istanbul Van 20-24 april geweest ontbijt gratis in het restaurant of de lounge. Daarna in het Hilton van Amman 24-29 april. Hotel is geen aanrader (schijnt gerenoveerd te zijn maar kon het er niet van afzien) karig ontbijt in de lounge.