Nieuwe Award tarieven bij Flying Blue vanaf 1 juni

Discussie in 'Air France KLM: Flying Blue' gestart door TheFlyingDutchboy, 12 mrt 2018.

  1. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.691
    Leuk Bevonden:
    1.917
    Trofeepunten:
    648
    Vanaf 1 juni wijzigen de award tarieven bij Flying Blue. De regio's worden afgeschaft en de prijzen in miles zullen afhangen van de origine, bestemming en datum. Ook worden de tarieven dynamisch en de optie voor Miles&Cash wordt geïntroduceerd.
    Meer informatie lees je in het artikel op de frontpage (klik).
     
    JDE, lloydje33, Tim82 en 7 anderen vinden dit leuk.
  2. bob84

    bob84 Newbie

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    83
    Trofeepunten:
    18
    Hoe zit het met de prijzen van de skyteam partners.

    Kan ik nog streeft een award ticket met garuda boeken voor 10k Miles in ZO-azie?
     
  3. Tim82

    Tim82 Silver Member

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    1.465
    Trofeepunten:
    303
    Toch valt het me op dat SFO minder miles gaat kosten dan ORD, terwijl in afstand dat niet klopt.
     
  4. Krabnov

    Krabnov Silver Tier

    Berichten:
    476
    Leuk Bevonden:
    794
    Trofeepunten:
    348
    La Première-tarieven zijn hetzelfde gebleven, zo lijkt het. En ik kan voor La Première geen prijzen vanaf / naar Amsterdam vinden...
     
  5. MdT

    MdT Blue Tier

    Berichten:
    374
    Leuk Bevonden:
    227
    Trofeepunten:
    43
    Omdat La Premiere in AF product zit? En misschien alleen vanuit Parijs intercontinentaal vertrekt?
     
  6. Krabnov

    Krabnov Silver Tier

    Berichten:
    476
    Leuk Bevonden:
    794
    Trofeepunten:
    348
    Ja, dat klopt natuurlijk, maar je kunt nu ook gewoon La Première vluchten ex-AMS boeken met een overstap in CDG. Het zal toch niet zo zijn dat ze voor het segment AMS-CDG nog eens extra miles in rekening gaan brengen bovenop de al torenhoge prijs in miles voor F?
     
  7. GLR241

    GLR241 Newbie

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Trofeepunten:
    1
    De nieuwe tarieven zijn volgens mij vanaf-tarieven, dus nog maar zien hoe dit in de praktijk uitpakt
     

Deel Deze Pagina