Mystery parkeerders gevraagd voor valet parking Schiphol

Discussie in 'InsideFlyer Lounge' gestart door KieWie, 25 jul 2019.

  1. KieWie

    KieWie Blue Tier

    Berichten:
    298
    Leuk Bevonden:
    337
    Trofeepunten:
    63
    Dag allemaal,

    Ik kwam deze post tegen op Linkedin. Heb mezelf net aangemeld. Ze houden je ook graag in het bestand voor de maanden na augustus, werd me aan de telefoon gemeld. Ze compenseren tot 122 euro. Doe er je voordeel mee...!
    Bedrijf heet Quality Support - je kunt je aanmelden via [email protected] of 085-8900390.
     
    SanHor vindt dit leuk.
  2. SanHor

    SanHor Blue Tier

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    149
    Trofeepunten:
    43
    Heb je de link naar LinkedIn toevallig?
     
  3. KieWie

    KieWie Blue Tier

    Berichten:
    298
    Leuk Bevonden:
    337
    Trofeepunten:
    63
    Nee. Het kwam in mijn stream voorbij en heb het daaruit geknipt.
     
  4. Erwin

    Erwin Blue Tier

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    431
    Trofeepunten:
    63
  5. arjen05

    arjen05 Silver Member

    Berichten:
    1.850
    Leuk Bevonden:
    3.259
    Trofeepunten:
    508
    Finally - de parkeerbedrijven komen erachter dat het goedkoper is om mystery guests te betalen dan om Radar / Kassa / Groeten van Max als zodanig te gebruiken en de schade te moeten herstellen daarna (in de vorm van nieuwe KVK-inschrijving, nieuwe bedrijfsnaam etc).

    https://kassa.bnnvara.nl/zoeken/par...s=Belbus,Kassa Uitzendingen,Prijspakker,Tests

    https://www.nporadio1.nl/consument/3687-parkeerbedrijf-parkfly-betaalt-schade-van-740-euro-niet

    https://radar.avrotros.nl/uitzendingen/gemist/item/valet-parking/

    https://www.maxvandaag.nl/programma...n-bij-valet-parking-op-schiphol/POW_03774806/

    https://www.maxvandaag.nl/sessies/t...dekt-fraude-bij-parkeerfaciliteiten-schiphol/
     
    KieWie vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina