MegaDo 2019

Discussie in 'Nieuws' gestart door mgo01, 22 mrt 2019.

1. mgo01

mgo01 Newbie

Leuk Bevonden:
    44
    Trofeepunten:
    13
    Hallo Allemaal,

Ik zag dat er dit jaar weer een MegaDo zal zijn van 13 tot 16 oktober 2019. Dit wordt het 10e jaar dat deze Geek trip wordt georganiseerd. Er is op dit moment nog niets bekend gemaakt over wat er gaat gebeuren, maar het team met Tommy, Melinda en Patrick zal er ongetwijfeld alles aan doen om dit jubileum groots aan te pakken.

Ik ben vorig jaar voor het eerst meegegaan op de Skyteam Megado.
    Van Seattle (Boeing Customer Experience Center en een rondleiding bij Delta op Sea-Tac) naar Amsterdam (Middag uitleg en overleg met Skyteam / Skypriority bij W Amsterdam Hotel, Rondleiding Royal Flora Holland, Rondleiding op Schiphol, achter de schermen bij het onderhoud, motorenrevisie en brandweer en met als hoogtepunt een charter van Czech Airlines van AMS naar PRG (Bezoek bij Dnata die de catering verzorgt), doorvliegen naar PMI (bezoek aan de Air Europa Hangar en naar een Marriott resort voor een uitleg van de CEO van Air Europa), hierna een klein vluchtje naar BCN waar we de volgende dag 3 verschillende hotels van Marriott bezochten met een afsluiting in het W hotel Barcelona.

Het was niet goedkoop, maar we hebben er zoveel voor teruggekregen. Het begon al met instant Elite Plus status SUMA Gold van Air Europa (gelijkwaardig aan Flying Blue Gold). Op plekken komen waar je normaal niet komt, met mensen uit de industrie praten en je mening als Frequent Flyer kunnen delen en de gesprekken met andere aviation geeks uit alle werelddelen waar ik een hoop van heb geleerd. Ik voelde me een brugklasser tussen de professoren.

Zodra de inschrijving gestart is geef ik me weer op.

https://megado.com/

MRB, danfl44, beuse242 en 12 anderen vinden dit leuk.
  2. Miya

Miya Blue Tier

Leuk Bevonden:
    412
    Trofeepunten:
    63
    Ik kijk nog even de kat uit de boom.

Eerst even zien wat het gaat worden maar zou zeker bijv. een OneWorld MegaDo pakken.

mgo01 vindt dit leuk.
  3. Goldfly

Goldfly Silver Member

Leuk Bevonden:
    483
    Trofeepunten:
    63
    Dank voor je enthousiaste post! Het leek me vorig jaar en waarschijnlijk dit jaar ook weer fantastisch om mee te doen, maar ik vind de prijzen echt erg hoog waardoor ik vorig en waarschijnlijk dit jaar toch weer oversla.

mgo01 vindt dit leuk.
  4. vlieger76

vlieger76 Newbie

Leuk Bevonden:
    12
    Trofeepunten:
    3
    Weer iets geleerd op dit forum. Beetje duur. Misschien een rare vraag, maar krijg je hier ook XP voor?

5. Goldfly

Goldfly Silver Member

Leuk Bevonden:
    483
    Trofeepunten:
    63
    nee

6. mgo01

mgo01 Newbie

Leuk Bevonden:
    44
    Trofeepunten:
    13
    Nee, geen XP, maar vorig jaar wel instant gold bij Air Europa (Skyteam).

7. Raymond01

Raymond01 Newbie

Leuk Bevonden:
    26
    Trofeepunten:
    18
    Dit lijkt mij ook wel leuk. Wanneer is de inschrijving?

mgo01 vindt dit leuk.
  8. mgo01

mgo01 Newbie

Leuk Bevonden:
    44
    Trofeepunten:
    13
    Je kunt je inschrijven op de site voor de mailinglist. Zodra ik iets meer hoor meld ik me hier.

Deel Deze Pagina