Haha, dank... Casey Neistat en Peter Mckinnon zijn mijn grootste inspiratie bronnen. Ik probeer met elke nieuwe vlog mijn productiekwaliteit omhoog te krijgen. En ben nog aan het experimenteren met mijn stijl. Dit laatste filmpje vind ik best leuk geworden.
Even een vraag @NamataEkim: Is er een Skyteam lounge op GDN? Op de Skyteam loungefinder krijg ik: Er zijn helaas geen SkyTeam-lounges beschikbaar op deze luchthaven.
Er is een lounge, klein, intiem, goed gevuld, cappucino is een beetje meh. Lounge is verder prima. @FlyingIvo klopt. Beetje moordend. Vooral de tweede ronde Irkutsk.
Ben blij dat ik er Israel aan heb toegevoegd. Iets minder punten, maar wat een ontzettend fascinerende en ook toffe bestemming. Vanavond helaas terug. Zal filmpje in de lounge eens even bekijken!
Leuke filmpjes. Een tip: probeer het volume wat meer te synchroniseren. Als je praat moet het geluid op 100%, maar als dan muziek komt dan knalt het uit de speakers en zet ik het terug naar 20%. En zo schuif ik continue met het volume wat niet prettig is.
Thanks! Die van morgen zal deze issue niet hebben. nog te doen: - beter geluid / geen wind noise - stabilisatie - betere camera en betere gear.