Zelf aantal jaar terug in LUX Le Morne verbleven, wat echt een top hotel was. Vooral gedoken en dat kon allemaal vanuit het hotel, en dat waren echt prachtige duikgebieden rondom het hotel.
Ik ben zelf afgelopen november naar Mauritius geweest. In het shangri la resort verbleven, erg goed bevallen, wel prijzig (vanaf 600 euro per nacht). Ook bij toeval in het Westin verbleven 1 nacht), goede prijs kwaliteit verhouding! Verder hoorde ik van vrienden dat St Regis en Four Seasons ook fantastisch zijn. Wel duurdere hotels. Jammer dat KLM vanaf dit winterseizoen niet rechtstreeks meer vliegt. Je moet dan via Parijs en/of met Air mauritius. Alvast veel plezier wij hebben er geweldige vakantie gehad.
Kan ik me ook voorstellen! Ook leuk icm stopover in Dubai. Wij vlogen met de Dreamliner in business class met KLM.. geen straf zelfs niet voor de mensen die geen KLM fan zijn!
Ik heb nog nooit in de KLM dreamliner gezeten, maar vind dreamliner altijd krap/benauwd.. Ik vind de bar in de a380 bij Emirates altijd een fijn plekje
Oberoi is mijn favoriet. Neem wel een villa. Halfboard is aan te raden, hotel heeft een goede Italiaanse chef en het hotel is vrij afgelegen. Noordkant van het eiland heeft de beste weersomstandigheden