Accor ALL (Sofitel, Novotel, Mercure, etc.) [was Le Club AccorHotels]

Discussie in 'Hotel programma's' gestart door LVH, 22 jul 2014.

  1. Fripsmaster

    Fripsmaster Silver Member

    Berichten:
    1.458
    Leuk Bevonden:
    2.302
    Trofeepunten:
    558
    Wel eens meegemaakt?
     
  2. jongesander

    jongesander Silver Member

    Berichten:
    2.215
    Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    Zelf niet ivm Diamond status. Maar collega wel, die vond het superleuk toen.
     
    lloydje33 vindt dit leuk.
  3. tamibcn

    tamibcn Blue Tier

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    71
    Trofeepunten:
    28
    Verdien extra Rewards punten bij aankoop of vernieuwing van IBIS Businesskaart en je krijgt ook meteen Gold erbij

    Van de website:
    Voor de aankoop of vernieuwing van een ibis BUSINESS voor 31-12-2018 schenken we u 800 Rewards-punten voor elke geldige overnachting die plaatsheeft voor 28-2-2019. De punten worden direct op uw account bijgeschreven.
    (zie voorwaarden van de aanbieding) Meer info
     
  4. exeliser

    exeliser Blue Tier

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    71
    Trofeepunten:
    28
    Weet iemand wat Accor Privileged Partner cards zijn? Zag gisteren er iemand mee inchecken en had het nog nooit gezien. Online kan ik ook niet echt een concreet antwoord erover.
     
  5. Sandor

    Sandor Silver Member

    Berichten:
    920
    Leuk Bevonden:
    1.191
    Trofeepunten:
    428
    Kan een mod de titel van het topic aanpassen naar ALL?
     
  6. Warren

    Warren Newbie

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    23
    Trofeepunten:
    8
    Ik zag vandaag een promotie van Le Club AccorHotel. Staat op de voorpagina van de site.

    Is het de moeite waard om punten te sparen bij Le Club? Nu dat je 3x meer krijgt. Voor de verjaardag van mijn vriendin zit ik aan te denken om de Novotel Amsterdam Schiphol Airport te doen.

    Zelf heb ik al een boeking gedaan bij de IHG club Crowne Plaza Amsterdam Schiphol.

    Iemand een idee wat beter of verstandiger is?
     
    lloydje33 vindt dit leuk.
  7. lloydje33

    lloydje33 Silver Member

    Berichten:
    1.577
    Leuk Bevonden:
    2.391
    Trofeepunten:
    583
    Ik weet niet of je boeking bij het Crowne Plaza flexibel is? Zo ja dan kan het eventueel lonen als het accor tarief lager is. Houdt er rekening mee dat de promo die accor op dit moment heeft alleen geldt als je via de accor app boekt en dus automatisch lid bent van accor hotels.

    Het programma geeft normaal 2,5 pt per euro die je uitgeeft (elite bonus daargelaten) dit is dus tijdens de promo 7,5 pt per euro. Houdt er daarnaast rekening mee dat 2000 accor punten goed zijn voor een korting van 40 euro op een verblijf. (eerdere inwisselopties zijn er niet)
    Met andere woorden vind je het minimaal 267 euro waard om 40 euro te besparen? Zo nee blijf dan lekker in het Crowne Plaza
     
    FlyingFonz en MVA20 vinden dit leuk.
  8. Warren

    Warren Newbie

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    23
    Trofeepunten:
    8
    40 euro te besparen vind ik zelf het niet waard. Is het wel de moeite om hiermee status op te bouwen?
     
  9. MVA20

    MVA20 Silver Member

    Berichten:
    796
    Leuk Bevonden:
    956
    Trofeepunten:
    123
    Na 10 nachten ben je Silver waarmee je enkel een gratis welkomstdrankje krijgt. Dat kan variëren van enkel een soft drink of een biertje bij de Ibis hotels tot een gratis cocktail bij de duurdere merken. Pas na 30 nachten behaal je Gold waarmee je gratis kamerupgrades krijgt. Deze upgrades zijn echter niet gegarandeerd, maar ik krijg ze 9 van de 10 keer wel. Bij een upgrade naar een executive kamer krijg ik meestal geen toegang tot de lounge, best gierig.

    Als je denkt dat je die 30 nachten zult gaan halen, dan zou ik gewoon kijken bij welke keten je de meeste hotels en de beste tarieven vindt op de bestemmingen waar je vaak naartoe moet. Ik denk dat ik dit jaar nog kwalificeer voor Accor gold en in 2020 ga matchen naar een andere keten, ik denk Hilton ofzo. Accor heeft wel mooie hotels, maar het wisselt nogal. Op een gegeven moment raak je ook wel eens uitgekeken op een bepaald merk.
     
    Laatst bewerkt: 5 mrt 2019
    lloydje33, FlyingFonz en Warren vinden dit leuk.
  10. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.698
    Leuk Bevonden:
    1.926
    Trofeepunten:
    648
    Voor 90€ koop je twee jaar LCAH Gold via de Ibis Business Card.
     
  11. Fripsmaster

    Fripsmaster Silver Member

    Berichten:
    1.458
    Leuk Bevonden:
    2.302
    Trofeepunten:
    558
    +1. Dit is zeker de moeite waard, @Warren.
     
    lloydje33 en Warren vinden dit leuk.
  12. Warren

    Warren Newbie

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    23
    Trofeepunten:
    8
    Ik zie dat dit inmiddels € 159,- is voor twee jaar. Thanks voor de tip!
     
    lloydje33 vindt dit leuk.
  13. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.698
    Leuk Bevonden:
    1.926
    Trofeepunten:
    648
    De looptijd van de Ibis kaart is niet gelijk aan die van de Gold status die je erbij krijgt. De Ibis kaart is één jaar geldig vanaf de datum dat je het aanschaft. De Gold status 1 jaar + de resterende tijd van dat jaar. Dus stel je koopt nu een Ibis Business Card, dan is de Gold status die je erbij krijgt geldig tot 31 december 2020.
     
    lloydje33 en Warren vinden dit leuk.
  14. Warren

    Warren Newbie

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    23
    Trofeepunten:
    8
    Dat is wel goed om te weten. Ik zag dat je ook nog de Intercontinental Ambassador kon kopen. Nu nog meer nadenken wat bij mij past.
     
  15. Thijsk

    Thijsk Silver Member

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    1.193
    Trofeepunten:
    203
    lloydje33 en MVA20 vinden dit leuk.
  16. MVA20

    MVA20 Silver Member

    Berichten:
    796
    Leuk Bevonden:
    956
    Trofeepunten:
    123
    Mijn business kaart is verlopen - ik kwalificeer nu op nachten.

    Ik merk wel dat de business kaart voordelen had die ik nu niet meer heb. Zo lijkt het alsof Ibis hotels over heel Europa toch wel een stuk voordeliger zijn met de business kaart. Ook als je last minute een reservering bij ze maakt. Toch is het kortingspercentage wat je uiteindelijk krijgt niet echt overzichtelijk.

    Accor heeft ook de business plus kaart: https://businesstravel.accorhotels.com/hotel-subscription-cards/businessplus/index.nl.shtml
    Deze kaart kost 170 euro per jaar en geeft tot 20% korting bij Accor. Niet alleen bij Ibis maar ook bij o.a. Mercure en Sofitels. Tot 20% klinkt ook weer lekker onoverzichtelijk. Heeft iemand ervaring met deze kaart? Bespaar je hiermee veel geld op overnachtingen bij Accor?
     
    Thijsk vindt dit leuk.
  17. Sandor

    Sandor Silver Member

    Berichten:
    920
    Leuk Bevonden:
    1.191
    Trofeepunten:
    428
    Ik denk tot wel twintig procent van wat je anders zou betalen. ;)

    Alle gekheid op een stokje, ik heb geen ervaring met deze kaart. Ik heb 'm wel eens eerder voorbij zien komen (op LoyaltyLobby denk) en het is het overwegen zeker waard als je veel bij Accor hotels slaapt. Echter, ik haal de 30 nachten per jaar niet en dan waardeer ik juist de voordelen van de automatische gold status bij de Ibis kaart (ik krijg over het algemeen wel iets van een upgrade o.b.v. hiervan).
     
  18. Thijsk

    Thijsk Silver Member

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    1.193
    Trofeepunten:
    203
    De business plus card van Accor zelf geeft je enkel de korting tot 20%...maar niet automatisch de Accor Gold status.
    In de algemene voorwaarden staat dat doordeweeks je maar tot 15% korting krijgt, in het weekend kan het tot 20% zijn. Scheelt toch al redelijk wat als je voor zaken moet reizen.
     
  19. Tim82

    Tim82 Silver Member

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    1.465
    Trofeepunten:
    303
    Maar die korting is zeker van toepassing ol het flexibele tarief? Waardoor je met vroeg boeken misschien zelfs goedkoperaf bent?
     
  20. Thijsk

    Thijsk Silver Member

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    1.193
    Trofeepunten:
    203
    Bij Ibis idd 10% korting op het flex tarief
     

Deel Deze Pagina