Goed nieuws (volgens mij): blijkbaar zorgt het verdienen van punten al (of beter, weer) voor een verlenging van de geldigheid van de punten. Ik meende dat dit, na de laatste veranderingen, alleen voor stays gold. In mijn geval ging het om toegekende punten via de Places app.
Zijn er meer mensen die problemen hebben met de Accor Places-app? Ik werd vandaag uitgelogd en kom er ook niet meer in.
Ja, kom er ook niet meer in. Vorige week heb ik de app nog kunnen gebruiken, nu krijg ik aan de lay-out te zien een foutmelding van de Facebook-login.
Ik kijk niet zo vaak meer in de app, want ik heb alle badges al. Hij doet 't echter bij mij ook niet meer en via Facebook zie ik onderstaande. Ik denk dat er een developer ligt te slapen bij ze.
Leuk spel hoor, die Food Explorer. Trouwens, ik kan weer in de Places app op Facebook. Jullie ook weer in de mobiele app?
Nope, nada met de Riddle Room... Vond het trouwens ook niet echt een succes: berichten die vaak pas laat binnenkwamen, ontbrekende berichten, etc.