Accor ALL (Sofitel, Novotel, Mercure, etc.) [was Le Club AccorHotels]

Discussie in 'Hotel programma's' gestart door LVH, 22 jul 2014.

  1. tamibcn

    tamibcn Blue Tier

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    71
    Trofeepunten:
    28
    Enquete ook ingevuld.

    Het is een persoonlijke uitnodiging, waarbij je via een deeplink (incl uid) naar enquete wordt gestuurd. Link plaatsen heeft dan niet veel zin.
     
  2. FlyingDutchman

    FlyingDutchman Blue Tier

    Berichten:
    117
    Leuk Bevonden:
    46
    Trofeepunten:
    28
    Niet gehad, vreemd..
     
  3. kevinvdwal

    kevinvdwal Silver Tier

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    230
    Trofeepunten:
    268
    Ik ook, dit wordt na drie jaar de eerste keer dat ik mij niet ga herkwalificeren. Ik ga nu liever naar een ander programma na de wijziging van het programma. De erkenning van status was ook niet al te hoog.

    Het waren vragen over loyaliteit dus ik weet niet of je een status bij ze hebt? Ik ben nu zelf Gold dit jaar, daarvoor 2 jaar Plat. Ze zullen vast weer een bijzondere selectie gemaakt hebben.
     
  4. jongesander

    jongesander Silver Member

    Berichten:
    2.215
    Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    Was misschien best interessant om te horen waarom een Gold member 0 stays heeft in 2017 o_O.
     
  5. kevinvdwal

    kevinvdwal Silver Tier

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    230
    Trofeepunten:
    268
    Lijkt me wel. Ik heb ook maar 3 stays met 4 nachten. Dus zo loyal ben ik ook niet dit jaar. Daarom zeg ik ook bijzondere selectie :confused: al helemaal als jij nog geen verblijven hebt met gold.
     
  6. FlyingDutchman

    FlyingDutchman Blue Tier

    Berichten:
    117
    Leuk Bevonden:
    46
    Trofeepunten:
    28
    Ik ben Gold met dit jaar 20 nachten en ruim 5800 statuspunten, het zal er om hangen of ik mij dit jaar nog ga herkwalificeren. Ik ben dan ook niet aan Accor gebonden in mijn hotelkeuze. Ik krijg vrijwel altijd een upgrade al gaan sommige hotels hier nogal creatief mee om.
     
    Laatst bewerkt: 3 nov 2017
  7. DirkOnTour

    DirkOnTour Silver Member Premium Member

    Berichten:
    527
    Leuk Bevonden:
    602
    Trofeepunten:
    348
    500 punten zijn wel wat weinig voor de hoeveelheid punten maar toch maar ingevuld.
     
  8. kevinvdwal

    kevinvdwal Silver Tier

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    230
    Trofeepunten:
    268
    Ach is toch een tientje. Beter dan die geweldige e-rewards punten :p
     
  9. SvnKngs

    SvnKngs Silver Member

    Berichten:
    662
    Leuk Bevonden:
    842
    Trofeepunten:
    348
    Ik heb zojuist via de website van Accor twee hotelkamers geboekt. In eerste instantie zocht ik per ongeluk op 1 hotelkamer. Er werd keurig de 5% memberkorting getoond. Toen ik echter terug ging om twee kamers te boeken was dit ineens niet meer van toepassing?

    Heb dus wel geboekt, maar heb er ook de vraag gesteld waarom die korting niet van toepassing is op de boeking.
    De ervaringen met Accor zullen op deze manier nooit het niveau 'zo zo' ontstijgen.
     
    SanHor vindt dit leuk.
  10. SanHor

    SanHor Blue Tier

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    149
    Trofeepunten:
    43
    @SvnKngs

    Herkenbaar, exact hetzelfde geconstateerd afgelopen weken!

    Heb Accor opgegeven en overgestapt op IHG waar mogelijk.

    In juni twee klachten ingediend. Vier herinneringen gestuurd (!), in september eindelijk reactie gehad van een klacht, waarin alles werd ontkent. En daarmee was ‘t voor Accor klaar.
    Geen excuus, geen compensatie, geen punten.

    Andere klacht heb ik de hoop maar opgegeven ooit reactie op te krijgen...

    Afgelopen week last minute om 22:30 savonds Novotel in Maastricht geboekt. Zonder creditcardgegevens in te vullen dus geen garantie. Gelijk erachteraan gebeld dat ik er met max 15 min zou zijn.
    Bij binnenkomst eerst 5 minuten uitleg dat het zo niet werkt en dat de receptionist m’n boeking wel had kunnen annuleren...
    Ook hallo en welkom geachte Gold member!!

    Helemaal klaar met Accor!
     
  11. Merel67

    Merel67 Newbie

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    34
    Trofeepunten:
    18
    Heb daar ook aan de receptie ooit zo’n soort ervaring gehad met een betweterige dame.
    Voor mij sinds die tijd geen Novotel Maastricht meer.
     
    SanHor vindt dit leuk.
  12. SvnKngs

    SvnKngs Silver Member

    Berichten:
    662
    Leuk Bevonden:
    842
    Trofeepunten:
    348
    Inmiddels verblijf achter de rug. Op geen enkele manier is gehoor gegeven aan mijn vraag. Ik neem aan dat de receptioniste toch ook de 'speciale verzoeken' kan inzien? Hotels meestal prima, maar klantenservice ver ondermaats.
     
    SanHor vindt dit leuk.
  13. Fripsmaster

    Fripsmaster Silver Member

    Berichten:
    1.461
    Leuk Bevonden:
    2.305
    Trofeepunten:
    558
    Eind dit jaar loopt mijn Platinum status af bij LCAH. Dankzij Steven en zijn artikel over de Ibis Business kaart op de frontpage heb ik er toch maar weer eentje aangeschaft. Het is altijd handig om een extra status te hebben bij een ander hotel dan HH. Dank hiervoor!
     
    jongesander vindt dit leuk.
  14. ErwinLansing

    ErwinLansing Silver Member

    Berichten:
    561
    Leuk Bevonden:
    1.105
    Trofeepunten:
    428
    Volgens mij heeft Le Club Accor een soft landing, dus voor 2018 zou je toch al van platinum naar goud gaan?
     
    Fripsmaster vindt dit leuk.
  15. Fripsmaster

    Fripsmaster Silver Member

    Berichten:
    1.461
    Leuk Bevonden:
    2.305
    Trofeepunten:
    558
    Ik had begrepen dat LCAH hier niet aan deed. Ik heb genoeg binnengehaald voor SILVER. Ik annuleer de betaling en wacht het eventjes af tot na de jaarwisseling. Mocht ik alsnog SILVER worden, dan meld ik me weer bij de business card. Bedankt, Erwin!
     
    ErwinLansing vindt dit leuk.
  16. ErwinLansing

    ErwinLansing Silver Member

    Berichten:
    561
    Leuk Bevonden:
    1.105
    Trofeepunten:
    428
    Ik ken het alleen als ex-aandeelhouder, dus kan zijn dat dat anders is, of dat ik gewoon verkeerd herinner. Het was een mooie tijd met Platinum (zeker omdat de aandelen in die tijd ook aardig stegen), maar toen werdt dat 1 jaar goud, en daarna ook een jaartje Silver. Lijkt dus erg op een soft landing. Ik ben nu weer Gold door de Ibis Business, en binnen een paar dagen, stond de nieuwe status op de Accor site. Kortom, geen probleem om eventjes te wachten.

    Ook erg frappant, is dat ik net zie dat mijn status tot 31/12/2018 staat. De Ibis Business kaart heb ik ergens rond maart gekocht, dus misschien nog een reden om even tot na de jaarwisseling te wachten?
     
    Fripsmaster vindt dit leuk.
  17. ErikBenjamin

    ErikBenjamin Silver Member

    Berichten:
    503
    Leuk Bevonden:
    584
    Trofeepunten:
    348
    Ibis business gekocht voor 2 jaar gold :) De website blijft echter "Geldig t/m: 31/12/2017" aangeven. Iemand enig idee hoe lang dit duurt voor het verwerkt is?
     
  18. ErwinLansing

    ErwinLansing Silver Member

    Berichten:
    561
    Leuk Bevonden:
    1.105
    Trofeepunten:
    428
    Wat ik me herinner van vorig jaar, en mijn geheugen is meer dat van een muis dan een olifant, duurde het een paar (angstige) dagen.
     
  19. DirkOnTour

    DirkOnTour Silver Member Premium Member

    Berichten:
    527
    Leuk Bevonden:
    602
    Trofeepunten:
    348
    Ook maar voor 2 jaar ingeschreven (t/m 31-01-2020). Status is direct aangepast bij Accor op de website.
     
    Lionell vindt dit leuk.
  20. ErikBenjamin

    ErikBenjamin Silver Member

    Berichten:
    503
    Leuk Bevonden:
    584
    Trofeepunten:
    348
    Die van mij is inmiddels ook aangepast naar 31/12/2018... Dus +1 jaar.. Terwijl ik wel voor 2 jaar verlengd heb. Is dat bij jullie ook het geval?
     
    Lionell vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina