[quote t's time to start packing your suitcase, whether you’re chasing the sun for a relaxing beach break or discovering the cultural delights of a new city. Book and stay in your favorite destinations in more than 3500 hotels around the world by 14th of December 2014, and benefit from our exclusive offer of 3 nights stay for the price of 2! Book now to be ahead of everyone else! [/quote]] http://www.accorhotels.com/gb/promotion/specials/september2014_europe.shtml
Mijn Accor Platinum status verloopt in november, nooit bij verbleven. Ik heb hem eind vorig jaar gratis verkregen via de sign up link van Loyaltylobby. Ik ben ook niet van plan om er nog verder iets mee te doen. Ben benieuwd naar welke niveau ik gedropt ga worden als ie verloopt?
Naar het laagste niveau. Maar de vraag is of je wellicht nog een jaar langer de Platinum status krijgt, want ik heb ook dezelfde status maar heb nooit bij Accor verbleven afgelopen jaar. Tot mijn verbazing kreeg ik een mailtje recent en is de Platinum status nog een jaar voorgezet. Ik klaag niet
Mijn Accor Platinum-status was geldig tot en met september 2014. Net even gekeken en inderdaad geen platinum meer - dus geen verlenging gekregen. Ik heb tot mijn grote verbazing nog wel Gold. Ik weet alleen niet of dat een soort 'soft landing' is, of dat ik kennelijk meer bij Accor Hotels heb geslapen dan ik eigenlijk dacht...
Opvallend trouwens: ik overwoog een verblijf bij het Pullman op Bali te boeken, maar ik wilde even afwachten of mijn platinum status verlengd werd of niet voor ik ging boeken. Sinds ik geen Platinum meer heb, is de prijs aanzienlijk hoger geworden voor hetzelfde tarieftype (het 'Explore Bali & Lombok'-pakket). Kan ik daaruit afleiden dat je als Platinum member kennelijk extra korting krijgt op speciale pakketten? Of heb ik pech gehad en is de prijs 'gewoon' omhoog gegaan?
In korte tijd na elkaar sliep ik in Novotel Citygate Hongkong, Novotel Barcelona City, NOVOTEL Singapore Clarke Quay en Novotel Kuala Lumpur City Centre. Allen zeer goed. De laatste 2 verblijven werd ik automatisch geupgraded naar een Premier Room met daarbij de toegang tot de Premier Lounge. Niets op aan te merken.
Le Club Accor Hotels Gold in 1 verblijf en Platinum in 3? Geen idee of het werkt, maar houdt het in de gaten.
Heb nog geen ervaring met loyalty programs van hotels daarom de volgende vraag: Als ik lid ben van Le Club Accor en Aeroplan (Air Canada) en deze gekoppeld heb, krijg ik dan voor beide punten of worden de punten van Le Club Accor omgezet naar Aeroplan waarbij de punten van Le Club Accor vervallen?
Worden omgezet naar Aeroplan miles. Voor de link naar de promotie klik hier. Dubbel check de T&C. T&C
@WorldTraveller13 dank voor je antwoord. De T&C had ik gelezen maar wat mij nog niet helemaal duidelijk is/was of de Le Club Accor punten bij het omzetten "vervallen" of niet. Als dat namelijk zo is dan kom je via deze actie niet aan status bij Accor omdat je punten naar Aeroplan wordt omgezet.
Nu alleen nog een leuke rate vinden voor Ibis hotels. Tips are welcome. Overigens kun je hier veel handige info vinden over wat je vervolgens met de Aeroplan punten kunt doen. http://canadiankilometers.boardingarea.com/ultimate-aeroplan-guide/
Ik zag het ook op een ander forum. Meteen maar een mail naar Accor gestuurd om dit na te vragen. Wou net een paar nachten extra gaan boeken.
Op Loyaltylobby staat dat het inderdaad werkt! http://loyaltylobby.com/2014/10/28/...in-one-stay-platinum-in-just-three-confirmed/ Het feit dat de actie afgeblazen is, hoeft nog niet te betekenen dat het niet meer werkt: je hoefde je namelijk nergens voor in te schrijven. Dus als ingesteld is dat puntenconversie automatisch naar Air Canada Aeroplan gaat, werkt het waarschijnlijk nog gewoon...
Iemand heeft Accor om opheldering gevraagd: The offer expired at midnight (Paris time) yesterday the 27th October. Due to an unexpected amount of participants the number of rooms available for this offer were quickly filled up. - However, not to panic! All reservations made before midnight on the 27th will be taken into account and you will receive the 10 000 bonus points! - There are no plans to reactivate or continue this specific offer at the moment. Accor would like to thank its members for their, albeit unexpected, enthusiasm and regret that the original expiration date could not be maintained. I hope this clears about the main concerns you have been discussing.