Ja aan dat hotel in Boekarest heb ik ook fijne herinneringen. Ik was er al een aantal keer langs gelopen bij eerdere bezoeken aan Boekarest en dacht dat het vast wel heel gehorig zou zijn aan de drukke weg daar. Maar het was muisstil binnen. Vriendelijk personeel ook, zoals meestal in Roemenie oprechte interesse. Schril contrast met zoals het in Parijs vaak gaat.
Ik heb vorige week een paar nachten in het Novotel London Tower Bridge overnacht. Wat een verschil met de eerder genoemde situatie in Parijs. Bij de receptie kreeg ik te horen dat ik een upgrade kreeg naar een executive room, mijn dag kon meteen al niet meer stuk. De kamer was tamelijk luxe, en anders ingericht dan eerdere Novotels waar ik ben geweest het afgelopen jaar. (Boekarest, St Petersburg, Gdansk, Toronto North York waren allemaal hetzelfde ingericht). Naast de voucher voor het welkomstdrankje zat er in de eveloppe die de receptie medewerker mij mee gaf ook een handgeschreven dank briefje voor mijn loyaliteit. Op de kamer onder andere een Nespresso apparaat wat ik uiteindelijk niet heb gebruikt. Op de kamer lag ook een welkomst attentie; popcorn met cheddar. Een uurtje na het inchecken werd er op de deur geklopt door 2 medewerkers, met de vraag of alles naar wens was en of ik nog ergens behoefte aan had. De voucher voor het drankje heb ik in de bar gebruikt, die erg gezellig en bruisend is aan het einde van de middag. Ik kon kiezen uit fris, alle bieren, huiswijn, simpele mixdrankjes als gin-tonic etc. Doordat de bar ook door veel niet hotelgasten wordt gebruikt is het er levendig en aangenaam toeven. De kamer: Welkomstgeschenk: Uitzicht vanaf de executive etage:
Vandaag de nieuwe Platinum Kit van Le Club AccorHotels ontvangen. Naast de kaart met nieuw design zit er ook een notitieboekje bij.
Op zoek naar een hotel in MAN gekeken bij accorhotels.com, met LeClub nummer. Gekozen voor Ibis, maar was daar niet te boeken met ontbijt. Bij hotels.com was het wel te boeken met ontbijt. Bovendien heb ik daar na 10 nachten een gratis nacht. Dus toch maar via hotles.com gereserveerd. Wat schets mijn verbazing dat ik ondertussen een mailtje had gekregen van Accor, met een link naar hun site met 30% korting. Nu was die Ibis ineens wel te boeken met ontbijt, en nog eens 30% korting.
Was je reservering definitief, of heb je kunnen annuleren? Anders misschien nog iets proberen via het hotel zelf.
Tarief was eigenlijk non-refundable maar telefonisch toch kunnen annuleren. Refund snel op Amex terug gekregen. Dat was wel goede service van hotels.com. Daarna snel bij accor zelf geboekt.
Gisteren een aantal keren geprobeerd via de site van Accor het Airport Novotel in Bangkok te boeken. De boeking werd telkens geweigerd, meerdere keren met verschillende cards geprobeerd. Via de reserveringslijn geboekt en de boeking staat nu te wachten op goedkeuring van de bank. Heb ik nog niet eerder mee gemaakt , een van jullie?
Dat niet. Wel een keer dat mijn creditcard werd afgewezen. Bellen met Accor, want de kaart was niets mis mee. Blijkt dat ze willen dat de kaart geldig is tot en met de dag van verblijf, niet alleen de dag van boeking. Even bellen met Diners, en een paar dagen een nieuwe kaart in de bus, ook al was de oude nog een maand of wat geldig.
Wel afgelopen december bij Novotel Platinum Bangkok meegemaakt dat er een fout in hun systeem zat. Het lukte hen niet om te incasseren. Kreeg ik een mailtje of ik het bedrag maar even wilde overmaken op hun rekening. Het ging om 25 nachten en dat was bijna 3000 euro. Heb ik geweigerd en ze de keus gegeven, of betalen bij aankomst of ze mochten de kamer annnuleren. Zij kozen voor het eerste. Uiteindelijk werd er pas geïncasseerd toen ik al lang en breed weer thuis was.
Uit de mailing van fly4free: AccorHotels Super Sale with 30% discount on all hotels worldwide! Zojuist een hotel in Bangkok geboekt en idd weer de actie 30% korting + gratis ontbijt!
Ik denk op op de laagste prijs. Bangkok Sofitel kost hier nu 'slechts' rond de 130,- terwijl deze normaal altijd wel de 200,- aantikt. https://www.fly4free.com/flight-dea...ale-with-30-discount-on-all-hotels-worldwide/
De 30% is altijd van het flexibele tarief. Wanneer je boekt kan je precies zien wat je per nacht betaald. Boek je bijvoorbeeld drie nachten dan zie je de prijs per afzonderlijke nacht en dan zie je (wat ik vrijwel altijd zie gedurende deze acties) drie verschillende prijzen. Daarbij toont ACCOR de prijzen excl. BTW dus let op.
Iemand gisteren ook een mail gehad met de vraag om feedback te geven over het loyaliteitsprogramma van Accor? Ik heb hem zojuist ingevuld, zou 500 punten moeten opleveren. Ben benieuwd.
Ik krijg wekelijks wel iets van Accor gemailt, maar op een of andere manier nooit de mails die in dit topic naar boven komen. Deze enquete bv ook al niet.