Accor ALL (Sofitel, Novotel, Mercure, etc.) [was Le Club AccorHotels]

Discussie in 'Hotel programma's' gestart door LVH, 22 jul 2014.

  1. kevinvdwal

    kevinvdwal Silver Tier

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    230
    Trofeepunten:
    268
    Had het alweer in de gaten. Accor Places doet het ook weer niet. Wacht nog op een bijschrijving van de kerstdagen. Normaal heb ik van dat hotel binnen één dag mijn punten.
     
  2. jongesander

    jongesander Silver Member

    Berichten:
    2.215
    Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    Ja hier ook. Mijn overnachting van 11/12 wacht nog steeds op bevestiging.
     
  3. Flying doc

    Flying doc Silver Member

    Berichten:
    1.762
    Leuk Bevonden:
    1.775
    Trofeepunten:
    523
    Heeft iemand enig idee wanneer de jaarlijkse Accor actie te verwachten is a la accelerate?
     
  4. Arjan69

    Arjan69 Silver Member

    Berichten:
    729
    Leuk Bevonden:
    345
    Trofeepunten:
    288
    Had weer contact met Le Club en mijn laatst verbleven hotel. In de periode 22-27 dec lag de database van Le Club er uit. Ze zijn dat nu handmatig aan het herstellen. Inmiddels zijn mijn punten bijgeschreven.
    Ik heb wel een dispuut met Le Club over een eventuele statusverhoging in 2016. Ik ben van mening dat ik er voor in aanmerking kom, zij (nog) niet. Maar daar wordt aan gewerkt.

    Een vraag van mij aan jullie over de lounges van Accor hotels. Op FlyerTalk is enige tijd geleden een overzicht geplaatst met hotels die over lounges beschikken. Weten jullie of daar ook updates op komen? Ik heb de link via hier gekregen..

    http://www.flyertalk.com/forum/acco...0-accor-master-lounge-thread-not-sofitel.html
     
  5. Merel67

    Merel67 Newbie

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    34
    Trofeepunten:
    18
    Heb je telefonisch contact gehad?
    Mijn ervaring is dat een mail beter werkt.
    Misschien je gesprek bevestigen in een mail en je punt nog eens duidelijk maken.

    [email protected]-customercare.com

    (De hele link gebruiken, dus t/m customercare.com)
     
  6. Arjan69

    Arjan69 Silver Member

    Berichten:
    729
    Leuk Bevonden:
    345
    Trofeepunten:
    288
    Hoi. We zijn er inmiddels uit. Heb zojuist een reactie ontvangen, er bleek iets mis te zijn bij Le Club. De status is aangepast naar Platinum. Blij mee ;)
     
    jongesander vindt dit leuk.
  7. Merel67

    Merel67 Newbie

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    34
    Trofeepunten:
    18
    Fijn!!!

    Ook mijn status is inmiddels weer terug naar Platinum:)
     
    Arjan69 vindt dit leuk.
  8. Sanne von Kriegenbergh

    Sanne von Kriegenbergh Silver Member

    Berichten:
    1.024
    Leuk Bevonden:
    1.203
    Trofeepunten:
    448
    Net een pre-arrival belletje gehad van Sofitel BKC in Mumbai.

    In het kader van voorpret: Ze wilden alvast even mededelen dat er een upgrade had plaatsgevonden naar een suite met lounge access. Prima service!
     
    Merel67, Arjan69, Fripsmaster en 4 anderen vinden dit leuk.
  9. Ipponmaster

    Ipponmaster Blue Tier

    Berichten:
    459
    Leuk Bevonden:
    149
    Trofeepunten:
    43
    Legit!
     
  10. Tim82

    Tim82 Silver Member

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    1.465
    Trofeepunten:
    303
    Is het voordelig om Accor punten over te hevelen naar Flying Blue? Dan gaat per 2000 punten de helft 'verloren'. Maar levert dit als je het in geld zou uitrekenen, toch nog meer op bij Flying blue dan op de korting die je krijgt met je punten op een hotelrekening bij Accor?
     
  11. RobertFB

    RobertFB Silver Member

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    441
    Trofeepunten:
    63
    Het hangt er vanaf hoe je je FB miles gaat gebruiken - maar in de meeste gevallen zijn de punten om korting op je hotelrekening te krijgen voordeliger. 2000 Accor punten leveren maar 1000 FB miles op, maar een fikse korting van 40 euro op je hotel.
    Reis je bijvoorbeeld alleen zakelijk, en betaalt je baas de hotelrekening, dan kun je natuurlijk omzetten naar FB. Tenzij je prive ook in Accor hotels wilt verblijven.
     
  12. jongesander

    jongesander Silver Member

    Berichten:
    2.215
    Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    Flying doc vindt dit leuk.
  13. Goffe de Boer

    Goffe de Boer Silver Member

    Berichten:
    893
    Leuk Bevonden:
    1.178
    Trofeepunten:
    428
    Begin februari heb ik mij aangemeld voor de Accor promo waarbij je 6K bonuspunten kan verdienen. Nu heb ik mijn eerste verblijf achter de rug. Mijn tweede verblijf is binnenkort. Weet iemand of het mogelijk is om de data te veranderen zonder dat dit invloed heeft op het verdienen van de bonuspunten? Verblijf is nu namelijk van woensdag tot vrijdag en ik zou dit graag willen veranderen in dinsdag-donderdag. Dat ik daar extra kosten voor moet betalen is geen probleem. Het gaat er mij om dat ik die bonuspunten verdien. Iemand hier ervaring mee?
     
  14. TheoS

    TheoS Silver Member Captains Premium Member

    Berichten:
    727
    Leuk Bevonden:
    550
    Trofeepunten:
    348
    Ik kan me niet voorstellen dat het een probleem is, maar ik kan ook niet uit ervaring spreken...
     
  15. jongesander

    jongesander Silver Member

    Berichten:
    2.215
    Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    Ik zou het hotel een bericht sturen en dit voorleggen. Als je zelf gaat prutsen in je boeking is er een kans dat de promo weg valt. Als je het met het hotel afstemt en het gaat toch mis, kunnen ze de punten alsnog toevoegen.
     
  16. Fripsmaster

    Fripsmaster Silver Member

    Berichten:
    1.461
    Leuk Bevonden:
    2.305
    Trofeepunten:
    558
    Van het weekend verbleef ik in Mercure Riga en Novotel Vilnius. Normaal heb ik lage verwachtingen van LCAH sinds ik ben overgestapt naar Hilton. Maar
    bij beide kreeg ik een fikse upgrade van de kamer. Verder kreeg ik in beide hotels welkomstcadeautjes! Bij de Novotel kwam zelfs de manager on duty mij een vers glas sinaasappelsap brengen, nadat hij mij bij de check-in al had bedankt voor de loyalty. Ook de check-in lady bedankt mij al eerder. Dat had ik nog niet meegemaakt bij LCAH.:D
     
  17. Tim82

    Tim82 Silver Member

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    1.465
    Trofeepunten:
    303
    Leuk om te horen als ik eens die kant op ga. Heb je gold? De vorige keer verbleef ik in Vilnius in het Radisson Blue, wat ook een erg gunstige prijs/kwaliteit heeft.
    Sowieso zijn ze in Oost Europa bij Accor wat scheutiger heb ik het idee; bij een welkomstdrankje in Mercure Bratislava kreeg ik aan de bar ook nootjes/kaassnacks erbij (die op de kaart stonden a 3€) en kreeg ik van de barman zelfs het 2e biertje gratis. Het cadeau, 2 bonbons op de kamer, stelde dan weer niet zo veel voor.
    In Novotel Gdansk sloofde het barpersoneel zich ook uit om me te verrassen met een cocktail waar wel 3 soorten sterke drank in gingen met vers grapefruitsap wat onder je ogen werd geperst, als welkomstdrankje. Dat soort dingen geeft net even wat extra's.
     
    jongesander vindt dit leuk.
  18. Fripsmaster

    Fripsmaster Silver Member

    Berichten:
    1.461
    Leuk Bevonden:
    2.305
    Trofeepunten:
    558
    Platinum, zie mijn signature. ;-) Bij de Mercure kreeg ik als gold toegang tot de lounge daar en kreeg ook een extra drankje plus upgrade naar Privilege room.
     
  19. Goffe de Boer

    Goffe de Boer Silver Member

    Berichten:
    893
    Leuk Bevonden:
    1.178
    Trofeepunten:
    428
    Ik heb uiteindelijk toch maar besloten om een extra nacht bij te boeken in een ander hotel en deze reservering aan te houden. Op Flyertalk kreeg ik namelijk te horen dat een wijziging een negatieve invloed heeft op het verdienen van de bonuspunten. De nachten moeten namelijk worden geboekt vóór een bepaalde datum, wat ik eigenlijk wel een groot nadeel vind aan LCAH. Andere programma's zoals Hilton Honors zijn een stuk flexibeler.
     
  20. Arjan69

    Arjan69 Silver Member

    Berichten:
    729
    Leuk Bevonden:
    345
    Trofeepunten:
    288
    Hallo allemaal,
    Ik ga op korte termijn enkele hotels boeken voor langere duur in het duurdere segment van Accor, Sofitel en MGallery. Beiden in Thailand.
    Is iemand op de hoogte van komende aanbiedingen of interessante deals? Ik heb veel punten, dus kan deze ook gebruiken.

    Thnx
     

Deel Deze Pagina