Krisflyer miles refundable?

Discussie in 'Star Alliance' gestart door VinceG, 24 apr 2022.

  1. VinceG

    VinceG Silver Member

    Berichten:
    1.100
    Leuk Bevonden:
    1.928
    Trofeepunten:
    273
    Ik heb een ticket geboekt voor september op krisflyer miles naar Bali. In principe goede prijs. Maar ik zie dat spontaneaous getaways veel voordeliger zijn.
    Ik heb de website al door zitten spitten en ook mijn tickets, maar kan niet vinden wat er gebeurt als ik het geboekte ticket annuleer? Worden de miles dan terug gestort?

    Laat maar! Heb het antwoord al :rolleyes:

    Miles worden terug gestort, behalve de miles die verlopen zijn.
    Taxes worden terug gestort.
    Er wordt 68 euro per pax in rekening gebracht om de miles terug te storten.
    Die laatste is wel even om rekening mee te houden.
    maar ik zie hele voordelige tarieven langskomen dus die 68 euro is het wel waard denk ik.
     
  2. FlyDaan

    FlyDaan Newbie

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    26
    Trofeepunten:
    13
    Je kunt ook je ticket wijzigen - dat kost maar USD25 pp
     
  3. VinceG

    VinceG Silver Member

    Berichten:
    1.100
    Leuk Bevonden:
    1.928
    Trofeepunten:
    273
    Ja is dat zo? Want die 68 euro is specifiek om miles terug te boeken in je account.
    Als ik dus mijn ticket zou wijzigen en dus miles over zou houden dan moeten deze alsnog terug geboekt worden naar mijn account.

    Daarnaast wijzig ik het ticket niet. Ik herboek het alleen voor een andere prijs in miles.
     
  4. Bijzonderetickets

    Bijzonderetickets Silver Member

    Berichten:
    1.280
    Leuk Bevonden:
    3.158
    Trofeepunten:
    483
    Een bijkomend probleem is dat Spontaneous Escapes niet telefonisch geboekt mogen worden. Wijzigen moet telefonisch en je kunt dus niet wijzigen naar SE's.

    Het is daarnaast goed om rekening te houden met het feit dat connecties niet inbegrepen zijn. De aansluiting vanaf SIN moet je dus separaat boeken.
     
    VinceG vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina