KLM op de snijtafel maar

Discussie in 'Nieuws' gestart door Geurling, 12 dec 2014.

  1. Geurling

    Geurling Newbie

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    6
    Trofeepunten:
    8
    Jammer dat het management niet eerst even naar de markt wil luisteren .
    Volgens mij kan de KLM "stinkend" rijk worden door eens wat reizigers
    uit te nodigen : de daaruit voortkomende kruisbestuiving zou vast en zeker
    leiden tot andere inzichten .

    Passagiers zijn de ogen en oren van een airliner en ...luisteren kost niets.

    Afijn ....bijgaand artikel toch maar even onder jullie aandacht brengen .

    ===

    http://www.z24.nl/ondernemen/klm-gaat-bezuinigen-op-personeel-twee-managementlagen-eruit-521806
    kleine appel.jpg
     
  2. dutch_122

    dutch_122 Blue Tier

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    99
    Trofeepunten:
    28
    Men verstaat geen Nederlands meer .

    SInds Air France de touwtjes in handen heeft, is de innovatieve kant van KLM totaal verdwenen.

    Wat ooit het sterkste punt was van KLM.

    De managers zouden wel eens wat vaker op de vloer aanwezig mogen zijn.
     
    Geurling vindt dit leuk.
  3. Geurling

    Geurling Newbie

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    6
    Trofeepunten:
    8
    He wat een heerlijke bijdrage want het is waar : het licht is uit bij de KLM en dat is jammer,onnodig en
    je kunt de vraag stellen of ze hun 100 ste verjaardag ooit kunnen halen.
    Ik heb een zwak voor die club maar vraag mij niet waarom. Kijkend naar 2014 hebben ze mijn reizen
    vrijwel allemaal lopen te verprutsen .GEEN enkele reis verliep normaal .

    Zou daar een zwartboek over kunnen schrijven met 101-tranen-trekkende pagina's maar dat zal ik jullie niet aandoen.
    Heb wel besloten dat ik in 2015 nog even de kat uit de boom ga kijken en geef ze een laatste kans
    maar wanneer er geen drastische kentering komt tav beleid naar met name klantgerichtheid,nazorg dus het afhandelen van klachten**
    dan kap ik ermee en laat mijn eigen rode bloed weer prevaleren boven het KLM-blauw.

    ** in feite span je dan al het paard achter de wagen : de problemen beginnen bij de voordeur en die piept oorverdovend.

    Ook nu al merk ik dat ik steeds vaker met andere maatschappijen vlieg maar....natuurlijk doe ik dat ook om mijn miles-status bij die andere
    clubs een beetje op peil te houden.

    Over de werkvloer : ja dat is waar .Het management is totaal onzichtbaar maar wat wil je ook met zo'n grote club.
    Goed dus dat er een paar lagen witte boorden gaan verdwijnen maar dat is natuurlijk niet de totale oplossing om te kunnen overleven.
    De klant moet weer op de "troon" , moet weer HET ijkpunt en dus richting bepalend gaan worden.
    Een nieuwe klant binnenhalen is relatief eenvoudig maar de KLM weet hen niet aan boord te houden.
    ( kan zo een top-tien lijstje maken waar de pijnpunten zitten : het zou de KLM giga rijk kunnen maken )
    Maar hun arrogante oren staan hiervoor niet open .
    Heb ze wel eens aangeboden om 'n weekje gratis "les" te komen geven.
    Om te sparren met management maar deze handschoen werd nooit opgenomen.
    DommmMMmmmmmm.

    De beste stuurlui staan vaak aan wal maar de KLM schept er de behoefte in om dat ook zo maar te laten
    en dat zijn gemiste kansen . Nee., het is een regelrechte doodzonde.

    Amen.
    DSC_0060.JPG
     

Deel Deze Pagina