KLM Kerst en Oud Nieuw New York 2017

Discussie in 'Premium Fares (Business & First)' gestart door Itravelelite, 4 feb 2017.

  1. Itravelelite

    Itravelelite Newbie

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    17
    Trofeepunten:
    8
    Nu te boeken: 24 dec t/m 31 dec KLM Business Class voor 1360 euro. (Via KLM Site)
     
    Grouchy vindt dit leuk.
  2. Eloy

    Eloy Blue Tier

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    226
    Trofeepunten:
    43
    Zo te zien is het niet alleen kerst. Mocht je het met kerst te koud vinden kan het ook gewoon hartje zomer. Overigens ook via FCO, als je AZ durft te boeken levert het een leuke bups extra punten op. AMS - FCO - BOS - NYC levert zo'n 21000 punten op. Krijg je er wel een dagje Boston bij cadeau.
     
    Laatst bewerkt: 4 feb 2017
  3. ErikBenjamin

    ErikBenjamin Silver Member

    Berichten:
    503
    Leuk Bevonden:
    584
    Trofeepunten:
    348
    Leuke deal.. :) Volgens mij dent je (AMEX) CC het wel toch, mocht er onderhoopt toch iets mis gaan met AZ
     
  4. Heidi

    Heidi Blue Tier Premium Member

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    82
    Trofeepunten:
    28
    doen of niet doen... ik twijfel erover -
     
  5. Grouchy

    Grouchy Silver Member

    Berichten:
    756
    Leuk Bevonden:
    1.140
    Trofeepunten:
    428
    Zie hem ook bij Delta, gewoon die itinerary boeken bij een andere airline. Zodra de carrier iets gaat wijzigingen (>1uur) of in geval van annuleringen van vluchtem om wat voor reden dan ook kon ik ook altijd bij Delta voor noppes m'n vluchten wijzigingen in de door mijn aangegeven favoriete rerouting (en daar zat er zeker een bij die via hawaii ging :) .
    (Volgens mij kon je momenteel ook naar Hawaii voor soortgelijke prijzen)
     
  6. Eloy

    Eloy Blue Tier

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    226
    Trofeepunten:
    43
    Dat heb ik dus even nagevraagd tijdens het hele gedoe met AZ's vorige feestje (error fare). Het is helaas pindakaas als de airline bankrupt gaat. Dat valt niet onder de verzekeringsvoorwaarden.
     
  7. Tim82

    Tim82 Silver Member

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    1.465
    Trofeepunten:
    303
    2e helft van september wil ik die kant op gaan; helaas is september een maand waar het tarief juist niet beschikbaar is. Ik zag wel AMS- PHL via Washington met United voor 1245€ business voor de 2e helft van september.
    Ook voor 1248€ met air Canada naar Philadelphia via Toronto, maar de opstelling in een A330 van hun ziet er niet zo 'gezellig' uit als je leuk samen op reis bent. Of lijkt dat maar zo?
     
  8. Grouchy

    Grouchy Silver Member

    Berichten:
    756
    Leuk Bevonden:
    1.140
    Trofeepunten:
    428
    Air Canada: idd iets minder 'gezellig'
    2e helft van September: Waarom niet via DUS?

    Kan via FCO (AZ) 1441EUR of ATL (DL) of CDG (AF) voor 1515-1525 EUR
     

    Bijgevoegde bestanden:

  9. Daan3

    Daan3 Silver Member

    Berichten:
    1.650
    Leuk Bevonden:
    1.705
    Trofeepunten:
    523
    En als je boekt via een ota die aangesloten is bij ( in NL) bv anvr/sgr? Ik keek bij D-reizen, te boeken voor 1359 en geen boekingskosten.
     
  10. Sandor

    Sandor Silver Member

    Berichten:
    920
    Leuk Bevonden:
    1.191
    Trofeepunten:
    428
    Ik heb op de valreep AMS-SEA SFO-AMS geboekt voor 1536. Eind aug weg, half sep terug.
     
  11. caliform

    caliform Newbie

    Berichten:
    95
    Leuk Bevonden:
    38
    Trofeepunten:
    18
    Extreem goede deal. Mocht je in SFO een biertje willen doen, laat t' maar weten :)
     
    Sandor vindt dit leuk.
  12. SVDH

    SVDH Blue Tier

    Berichten:
    2.106
    Leuk Bevonden:
    615
    Trofeepunten:
    218
    ik heb onlangs dezelfde route gevlogen, maar dan omgekeerd: AMS-SFO outbound met KL en return met DL op SEA-AMS. Beide vluchten waren prima in C!
     
    Sandor vindt dit leuk.
  13. MilesHunter

    MilesHunter Blue Tier

    Berichten:
    134
    Leuk Bevonden:
    311
    Trofeepunten:
    63
    gezien de recente ervaring met AZ laat ik deze kelk aan mij voorbij gaan o_O
     

Deel Deze Pagina