Klantenservice Earn Online

Discussie in 'Overige programma's' gestart door Rem76, 25 mei 2022.

  1. Rem76

    Rem76 Blue Tier

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    105
    Trofeepunten:
    33
    Goeiemiddag,
    Nog maar eens een poging doen of een van de forumleden mij verder kan helpen.

    De laatste tijd weer een aantal malen contact willen opnemen met de klantenservice van Earn Online Flying Blue. Eenmaal om miles te claimen, en eenmaal om een tekort aan miles te claimen (transactie wel geregistreerd, maar niet volgens het aantal miles waarop de webshop op de website staat).

    Aantal keren nu een verzoek gedaan via "neem contact met ons op" , via het online contactformulier.

    Nu weet ik dat ze er 120 dagen over mogen doen, maar ik krijg geen enkele reactie. De website genereert ook geen automatisch bericht dat het verzoek is binnengekomen.

    Heeft er iemand nog een andere mogelijkheid om deze mensen te bereiken? Telefonisch? Per email?
    Zijn er nog andere forumleden die ook ervaren dat het tegenwoordig weer lang wachten is op reactie van de klantenservice achter deze website?
     
  2. vanIJsselmuide

    vanIJsselmuide Newbie

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    41
    Trofeepunten:
    18
    [email protected]
     
    Urbanjazz, lloydje33, Ruut en 1 andere persoon vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina