Kathmandu

Discussie in 'Hulp met boeken' gestart door Didier13, 15 okt 2014.

  1. Didier13

    Didier13 Silver Member

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    1.059
    Trofeepunten:
    428
    Ben op zoek naar tickets voor kathmandu ( Nepal ) volgend jaar maart. goedkoopste tot nu toe o.j DUS -KTM KTM-AMS met etihad voor 572 Er is bij Qatar airways een aanbieding vanaf Parijs voor een iets lager bedrag maar het weegt niet op tegen de hogere kosten en het extra ongemak! Iemand een suggestie liefst met een leuke plek voor een stopover op de terugweg ;-) thanks Didier.
     
  2. SVDH

    SVDH Blue Tier

    Berichten:
    2.106
    Leuk Bevonden:
    615
    Trofeepunten:
    218
    geen alternatieve suggestie, maar ik heb begin dit jaar EY AMS-KTM-AMS gevlogen en dat is goed bevallen. Schrijf je zowieso in voor Etihad Guest, zelf zonder status kwam de purser even langs om een praatje te maken en een flesje water te geven.

    Inmiddels heb ik status, ben benieuwd wat ik nu zou krijgen... champagne? ;)

    wat ga je daar doen?
     
  3. SVDH

    SVDH Blue Tier

    Berichten:
    2.106
    Leuk Bevonden:
    615
    Trofeepunten:
    218
  4. Didier13

    Didier13 Silver Member

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    1.059
    Trofeepunten:
    428
    Hoi SVDH

    Had ik al gezien die groupon kan er altijd 1 proberen maar heb 3 tickets nodig dus wordt dan weer lastig 3 X aparte vlucht boeken met groupon.
    We willen de annapurna circuit trekking doen met als bonus vooraf holy, op de terugweg een leuke stopover van een paar dagen zien te krijgen. Ik wacht nog even af of er leuke acties komen of error fares.
     
    SVDH vindt dit leuk.
  5. Didier13

    Didier13 Silver Member

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    1.059
    Trofeepunten:
    428
    Ik ben trouwens al etihad guest maar nog geen status helaas :(
     
  6. SVDH

    SVDH Blue Tier

    Berichten:
    2.106
    Leuk Bevonden:
    615
    Trofeepunten:
    218
    als je met EY AUH-KTM met een narrow-body vliegt kun je al voor 100 euro bieden voor een upgrade, da's nog wel de moeite voor die 4 uren.
     
  7. Kilian

    Kilian Silver Member

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    378
    Trofeepunten:
    308
  8. Didier13

    Didier13 Silver Member

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    1.059
    Trofeepunten:
    428
    Nog niet geboekt inmiddels ook een mooie fare met turkish airlines vanaf Düsseldorf voor 589. Ben nog steeds aan het zoeken ook OJ maar blijf hangen op deze prijzen. Brussel ook rond deze prijs. Adam behoorlijk duurder en gaat x3 voor deze reis. Iemand nog suggesties?
     
  9. Desley

    Desley Blue Tier

    Berichten:
    168
    Leuk Bevonden:
    149
    Trofeepunten:
    143
    Is het misschien een optie om een retourtje Delhi te boeken en vanaf Delhi met een LCC te gaan ?
     
  10. Didier13

    Didier13 Silver Member

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    1.059
    Trofeepunten:
    428
    Desley bedankt, ook aan deze optie gedacht ben een paar jaar terug in India geweest, visumkosten zijn aanzienlijk en tegenwoordig ook lastig betreffende de aanvraag maar hou zeker de prijzen in de gaten.
     
  11. Quinten

    Quinten Blue Tier

    Berichten:
    167
    Leuk Bevonden:
    71
    Trofeepunten:
    28
    Of naar DXB en dan lowcost met FlyDubai verder :)
     
    Didier13 vindt dit leuk.
  12. Didier13

    Didier13 Silver Member

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    1.059
    Trofeepunten:
    428
    Wachten en risico op hogere prijzen genomen maar de beloning is een ticketprijs van 557 euro via een aanbieding van etihad vanaf dusseldorf naar kathmandu. Verre weg de laagste prijs die ik de afgelopen maanden heb gezien.
    Dik tevreden met deze mooie prijs!
    Weet iemand of ik de punten voor het ticket van mijn dochter aan mijn account kan koppelen?
     
  13. Basjep

    Basjep Silver Member

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    672
    Trofeepunten:
    368
  14. Didier13

    Didier13 Silver Member

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    1.059
    Trofeepunten:
    428

Deel Deze Pagina