Kafkaëske ervaring met American Express hulplijn

Discussie in 'Creditcards en andere programma's BE & NL' gestart door UnknownMember4379, 26 okt 2021.

  1. verwijderd
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 20 dec 2021
    Carel1, Ambtenaruh en Ruut vinden dit leuk.
  2. Ruut

    Ruut Silver Member

    Berichten:
    689
    Leuk Bevonden:
    579
    Trofeepunten:
    123
    "Computer says no..."
     
    VinceG, Ambtenaruh en UnknownMember4379 vinden dit leuk.
  3. Bijzonderetickets

    Bijzonderetickets Silver Member

    Berichten:
    887
    Leuk Bevonden:
    2.534
    Trofeepunten:
    383
    Hoe kom je in contact met een klantenmanager van AMEX? Ik zoek namelijk een ingang om mijn onterecht geblokkeerde kaart weer te kunnen gebruiken, maar een medewerker spreken is een heilloze missie.
     
  4. TGV2

    TGV2 Newbie

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    28
    Trofeepunten:
    18
    Dus je neemt gesprekken op om deze integraal op een forum te plaatsen. Erg bijzonder maar dat heb ik met meerdere gestarte onderwerpen van dit lid.
     
    Javadest, Tim82, Ambtenaruh en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  5. Bijzonderetickets

    Bijzonderetickets Silver Member

    Berichten:
    887
    Leuk Bevonden:
    2.534
    Trofeepunten:
    383
    Bijzonder of niet, het toont wel aan dat de medewerkers bij Amex vandaag de dag niet terzake kundig zijn.
     
    UnknownMember4379, FlyingFonz en Ruut vinden dit leuk.
  6. bernard

    bernard Blue Tier

    Berichten:
    180
    Leuk Bevonden:
    171
    Trofeepunten:
    43
    Waarom niet gewoon die koppeling regelen? lijkt me een stuk minder werk dan een heel verslag uitschrijven.
     
  7. TGV2

    TGV2 Newbie

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    28
    Trofeepunten:
    18
    Omdat sommige deelnemers liever voor elk wissewasje een topic willen openen. Kwantiteit boven kwaliteit. Gelukkig bestaat er een negeerknop:D
     
  8. TGV2

    TGV2 Newbie

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    28
    Trofeepunten:
    18
    En de klantmanager vond het goed idee dat jij zijn gegevens met anderen te deelt? Als klantmanagers het goed idee vinden dat iedereen ze kan benaderen dan staan die gegevens wel op de website.
     
  9. Bijzonderetickets

    Bijzonderetickets Silver Member

    Berichten:
    887
    Leuk Bevonden:
    2.534
    Trofeepunten:
    383
    Ik moet eerlijk zeggen dat ik inmiddels langs allerlei wegen in contact probeer te komen met een AMEX functionaris. Het is op reguliere wijze simpelweg vrijwel niet mogelijk om een medewerker te spreken. Laat staan een bevredigende oplossing. Dan ga ik verder zoeken.
     
    Thijsk en Ruut vinden dit leuk.
  10. Ambtenaruh

    Ambtenaruh Silver Member

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    1.607
    Trofeepunten:
    253
    Maar hetzelfde eindresultaat... nog niks geregeld.... toch?
     
  11. Godenzoon14

    Godenzoon14 Silver Member

    Berichten:
    1.332
    Leuk Bevonden:
    2.665
    Trofeepunten:
    403
    KLM's IT staat bekend om fouten, er wordt idd geen Platinum for Life opgebouwd bij mensen die Platinum zijn dmv Platinum for two...
     
    JustinCase en UnknownMember4379 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina