insideflyer.co.uk: Buy heavily discounted Avios points with Groupon

Discussie in 'Nieuws' gestart door Alias, 15 apr 2016.

  1. Alias

    Alias Blue Tier

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    81
    Trofeepunten:
    28
    Laatst bewerkt: 15 apr 2016
  2. Sanne von Kriegenbergh

    Sanne von Kriegenbergh Silver Member

    Berichten:
    1.024
    Leuk Bevonden:
    1.203
    Trofeepunten:
    448
    Net als bij de vorige keer dat deze promotie liep het laagste setje Avios gekocht ... nu maar wachten tot ze weer in mijn Iberia Plus account verschijnen :D
     
  3. Alias

    Alias Blue Tier

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    81
    Trofeepunten:
    28
    Sannne, dat schiet toch niet op? 2.000 of 5 x 2.000. Anderzijds, misschien is dit wel het aantal punten dat je net nodig had.
     
  4. Sanne von Kriegenbergh

    Sanne von Kriegenbergh Silver Member

    Berichten:
    1.024
    Leuk Bevonden:
    1.203
    Trofeepunten:
    448
    Hehe, ik koop geen miles meer waar ik niet direct een doel voor heb :D Met deze 2k kan ik net mijn account aftoppen voor een award die ik nog nodig heb
     
    Lionell vindt dit leuk.
  5. Alias

    Alias Blue Tier

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    81
    Trofeepunten:
    28
    Daar is wel wat voor te zeggen. Het blijft toch geld.
    Naar aanleiding van Theo Sikken's bijdrage "https://insideflyer.nl/awards-boeken-miles-ba-executive-club/" heb ik gekeken hoeveel Avios ik moet neerleggen voor een enkeltje LHR SIN in First aan het eind van het jaar en dat is ernstig schokken(d): tussen de 140000 en 149000 (CX, MH) plus nog € 235/ € 429. BA heeft op dit moment van kijken geen First beschikbaar. Ik denk dat ik de Avios (kopen) laat voor wat het is en het als ik zonodig punten wil kopen dit bij AA, Alaska of LifeMiles doe. Waneer er een fatsoenlijke bonus actie is.
     
    Lionell vindt dit leuk.
  6. TheoS

    TheoS Silver Member Captains Premium Member

    Berichten:
    727
    Leuk Bevonden:
    550
    Trofeepunten:
    348
    Ja inderdaad. Voor de lange afstand, zeker als het gaat om First class, is BAEC niet het beste programma. Voor de korte afstanden wel weer.
    Een mogelijk interessante is TXL-AUH voor 37.500 Avios + €46 met Air Belin business class. Dit omdat deze afstand net onder de 3000 miles is en daarom nog in de goedkopere categorie valt...
     

Deel Deze Pagina