InsideFlyer Adventskalender 2017 - Winnaars!

Discussie in 'Nieuws' gestart door Lionell, 11 dec 2017.

  1. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Hallo iedereen!

    Vanaf 1 december is onze Adventskalender actie weer start gegaan! Alvast bedankt voor jullie massale deelname :)

    De eerste 10 winnaars zijn via e-mail gecontacteerd en vanaf het moment dat wij jullie contactgegevens hebben ontvangen, zullen de prijzen zo snel mogelijk opgestuurd worden.

    Veel succes met de deelname en aan de winnaars veel plezier gewenst met hun prijzen.

    InsideFlyer NL Team
     
    Didier13, Carel1, Goffe de Boer en 8 anderen vinden dit leuk.
  2. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Ondertussen zijn we weer een aantal dagen verder en de winnaars van dagen 11 t/m 15 zullen binnenkort gecontacteerd worden of zijn al gecontacteerd via e-mail.
     
  3. Amy_R

    Amy_R Administrator Medewerker Premium Member

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    64
    Trofeepunten:
    18
    De nieuwe winnaars hebben vandaag een mailtje ontvangen. Veel plezier met de prijs!
     
    Carel1, Lionell en FlyingFonz vinden dit leuk.
  4. SvnKngs

    SvnKngs Silver Member

    Berichten:
    661
    Leuk Bevonden:
    842
    Trofeepunten:
    348
    De prijs van vandaag roept bij mij wel vraagtekens op, eerlijk gezegd.
     
  5. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Zoals? Misschien dat wij gepaste antwoorden daarop hebben.
     
  6. SvnKngs

    SvnKngs Silver Member

    Berichten:
    661
    Leuk Bevonden:
    842
    Trofeepunten:
    348
    Los van de (haast ethische) discussie of je een betaalmiddel als zijnde een prijs moet weggeven, vraag ik me af wat de meerwaarde is deze gold card als prijs aan te bieden. Natuurlijk, wie deze creditcard via de reguliere weg aanvraagt betaald €75 en krijgt 'm hier gratis, maar de gemiddelde bezoeker van deze website zal ook weten dat middels een referral er ook nog 11.000 FB punten aan vastzitten, daar wordt hier immers actief reclame voor gemaakt. Of onderschat ik dan de gemiddelde bezoeker?
    Daarbij vind ik een prijs weggeven maar wel eisen dat de winnaar aan een bepaalde inkomensstandaard voldoet ronduit tricky. Daar kan (en mag) je als 'prijsgever' geen inzicht in vragen, dat is in dit geval voor de creditcardmaatschappij. Ik ga er daarbij overigens wel vanuit dat AmEx op de hoogte is dat deze card hier als prijs wordt weggegeven?

    Ik betrapte mezelf erop dat ik toch even dacht; zit er niet gewoon IF-redacteur te hengelen naar een paar mooie referralbonussen... Dat zegt alles over mij en helemaal niks over IF, maar de schijn alleen is al gevaarlijk, heb ik deze week nog geleerd van een vooraanstaand D'66 politicus ;-)

    Begrijp me niet verkeerd; Ik wil geen azijnzeiker zijn, ik hoop zeker dat er morgen weer een mooie prijs te vergeven is en doe dan ook zeker weer mee, maar ik wil wel aankaarten dat je je als website met deze prijs - mijn inziens - op glad ijs begeeft.
     
    Wes, Barend, VinceG en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. Rutger

    Rutger Silver Tier

    Berichten:
    217
    Leuk Bevonden:
    190
    Trofeepunten:
    268
    Sorry dat ik het zeg, maar ik vind de prijs van vandaag ook zwak. Ten eerste omdat er volgens mij überhaupt niemand is die de eerste jaar de volle pond betaald voor de Gold Card maar daarnaast ook een beetje vanwege de ethische discussie die @SvnKngs oproept.

    Afijn, morgen weer een mooie prijs hoop ik!
     
    FlyingFonz en lloydje33 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina