Inside flyer premium lidmaatschap

Discussie in 'Air France KLM: Flying Blue' gestart door EBakker, 5 dec 2019.

  1. EBakker

    EBakker Blue Tier Premium Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    115
    Trofeepunten:
    43
    Is de Inside flyer premier lidmaatschap niet meer beschikbaar? Op welke linken ik ook klik ik krijg elke keer een melding dat de pagina niet bestaat met een striptekening..
     
  2. danfl44

    danfl44 Silver Member

    Berichten:
    647
    Leuk Bevonden:
    1.194
    Trofeepunten:
    203
    Ik ben bang dat die niet meer beschikbaar is dan..
    Kan @TheFlyingDutchboy hier meer info over geven?
     
    EBakker vindt dit leuk.
  3. IJsklont

    IJsklont Newbie Premium Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    9
    Trofeepunten:
    3
    Ik zit met de zelfde vraag. Moet over twee weken voor een weekje naar Tokyo voor het werk en mag BusinessClass boeken deze keer.

    Dus was dan vanplan om AMS-CDG-HND te doen zodat ik 2x 51XP binnen hark en met die snel naar gold actie dus zeker aan de 90xp moet komen.

    Het zou dus fijn zijn als ik nog premier lidmaatschap hier kon afnemen.
     
    EBakker vindt dit leuk.
  4. ErikBenjamin

    ErikBenjamin Silver Member

    Berichten:
    503
    Leuk Bevonden:
    584
    Trofeepunten:
    348
    Volledige shop/winkelmandje lijkt wel exit. Misschien was het niet zo'n succes?
     
  5. Amy_R

    Amy_R Administrator Medewerker Premium Member

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    64
    Trofeepunten:
    18
    De Premium Memberships zijn helaas voor nu gesloten gezien de termijn voor de voordelen in het pakket bijna afloopt. We zijn heel blij met de eerste resultaten en in het nieuwe jaar zullen we met een nieuw pakket deze weer hervatten. Hou dus de frontpage goed in de gaten! Zoals je ziet is het premium membership label weggehaald en stond er "Premium Memberships 2019 Closed" op de pagina. Om verwarring te voorkomen hebben we nu de pagina volledig offline gehaald. Echter, de premium leden kunnen nog steeds gebruik maken van de content om hun voordelen te gebruiken vandaar dat deze categorie met artikelen hiervoor dan ook online zal blijven staan.
     
  6. EBakker

    EBakker Blue Tier Premium Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    115
    Trofeepunten:
    43
    jammer en wat een gemiste kans. zeker omdat van de 90 dagen er nog 25 zijn.. voor sommige nog de moeite waard om aan te melden.. Iedereen zal persoonlijk de voordelen afwegen om wel of niet lid te worden, in mijn geval de gold challenge! Wat ben ik blij dat ik de vlucht niet al geboekt had..
     
  7. EBakker

    EBakker Blue Tier Premium Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    115
    Trofeepunten:
    43
    ja voor mij precies hetzelfde, helaas is hij afgesloten.
     
  8. IJsklont

    IJsklont Newbie Premium Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    9
    Trofeepunten:
    3

    Kan dit niet nog even open gezet worden? Ik haal namelijk gegarandeerd die 90xp voor 30 december met die ene Businessclass retour
     
  9. Avest

    Avest Newbie

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    4
    Trofeepunten:
    3
    Ik heb geboekt 1 maand geleden en wilde net aanmelden... Jammer dat er niet de volledige termijn van 2019 wordt aangehouden. Zou mij persoonlijk erg helpen als die nog open ging, want heb 440 euro en hotels geboekt....
     
  10. Vliegende_Keep

    Vliegende_Keep Silver Member

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    2.403
    Trofeepunten:
    358
    Maar als je een maand geleden al je vluchten en hotel boekt, waarom wacht je dan met het aanvragen van het membership? Dat begrijp ik niet helemaal waarom je het risico wilt lopen dat de memberships op zijn of stoppen.

    Beetje mosterd na de maaltijd, maar het is wellicht handiger eerst het membership te kopen en daarna de vluchten. Want vluchten zijn altijd wel te vinden.
     
  11. Avest

    Avest Newbie

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    4
    Trofeepunten:
    3
    achteraf gezien wel, echter is het logisch dat je een lidmaatschap voor 2019 tot het laatste moment zou kunnen aanschaffen. Daarbij moest je voor het begin van je vluchten lid zijn, waarbij ik vorige week al bezig was met hen te bereiken, maar InsideFlyer heeft tot op heden niet op een van de 4 mails gereageerd.

    uiteraard kunnen we nu zeggen dat het handiger was om destijds direct lid te worden, maar neemt niet weg dat lidmaatschappen niet op kunnen zijn, tenzij anders vermeld, en het altijd ter beoordeling van het lid is of het het wel of niet waard is.
     
    FlyingFonz vindt dit leuk.
  12. IJsklont

    IJsklont Newbie Premium Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    9
    Trofeepunten:
    3
    Volgens mij om te voldoen aan die 90xp run, gelden alleen de vluchten die je na het afsluiten van de 'Premium Membership'. Dus alle behaalde xp voor het afsluiten ervan komt niet in aanmerking.
     
  13. Avest

    Avest Newbie

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    4
    Trofeepunten:
    3
    Klopt. Daarom wilde ik mij deze week nog registreren, zodat dat sowieso goed zou gaan...
     
  14. danfl44

    danfl44 Silver Member

    Berichten:
    647
    Leuk Bevonden:
    1.194
    Trofeepunten:
    203
    Ik vraag me erg af of AF/KL volgende keer nog wel meedoet aan het premium membership. 90XP tov 280XP van Explorer naar Silver is nogal een verschil, en KL staat er niet om bekend vrijgevig te zijn als het om status gaat.
     
  15. TeamInsideFlyer

    TeamInsideFlyer Moderator Medewerker

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    46
    Trofeepunten:
    18
    We hebben n.a.v. jullie feedback nog een beperkt aantal pakketten beschikbaar kunnen maken. Aanschaf is mogelijk tot uiterlijk morgen 23:59u of zolang de voorraad strekt: https://insideflyer.nl/shop/pmair/
    Dus mocht je in de beperkte tijd tot 31 december dit jaar nog aan 90 XP komen (na aanschaf van het lidmaatschap), dan is dit je kans!
     
  16. IJsklont

    IJsklont Newbie Premium Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    9
    Trofeepunten:
    3
    Nogmaals bedankt, heb gister meteen een pakket aangeschaft!
     
  17. Thanh

    Thanh Blue Tier

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    62
    Trofeepunten:
    28
    Is er voor 2020 al meer begint. Komt er een verbeterde aktie ;) ?
     

Deel Deze Pagina