World of Hyatt (Hyatt, Grand Hyatt, Andaz, etc.)

Discussie in 'Hotel programma's' gestart door TheFlyingDutchboy, 30 jul 2014.

  1. kevin990

    kevin990 Silver Tier

    Berichten:
    490
    Leuk Bevonden:
    162
    Trofeepunten:
    268
    Zo lees ik het ook inderdaad. Diamond status na 25 eligible stays.

    Wat is dan eigenlijk het verschil tussen een qualifying stay en een elegible stay? Ze noemen het beide expliciet bij gold of diamond level.
     
  2. Ready2Board

    Ready2Board Silver Member Premium Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    704
    Trofeepunten:
    348
    Juist, maar het wordt pas echt leuk als je Diamond bent, heb recent een trial gedaan en na 12 nachten ben je dan Diamond. In mijn geval t/m feb-2016.
    Dus heb je een vergelijkbare status bij een andere keten dan kun je een Diamond trial aanvragen. Wel een beetje plannen want het is zonde als je Diamond bent en vervolgens niets met de voordelen doet. Hyatt zit relatief nog weinig in Europa, maar het aanbod van hotels wordt steeds beter.

    Grote voordeel is dat je tijdens de trial al meteen geniet van de Diamond status, dus club toegang en 4x een mogelijkheid to upgrade naar een suite.
     
    Laatst bewerkt: 26 okt 2014
    Lionell vindt dit leuk.
  3. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Ja vandaar dat ik dit jaar wil voldoen aan de IHG Plat status requirements, zodat ik die volgend jaar behoud. Plan is om volgend jaar tijdens US trip een Hyatt challenge te doen...
     
  4. Ready2Board

    Ready2Board Silver Member Premium Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    704
    Trofeepunten:
    348
    Goed idee :)
     
  5. Ready2Board

    Ready2Board Silver Member Premium Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    704
    Trofeepunten:
    348
  6. Kilian

    Kilian Silver Member

    Berichten:
    1.127
    Leuk Bevonden:
    378
    Trofeepunten:
    308
    Ik heb geen probleem gehad met het aanmelden voor de promo.
     
  7. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Ik kon mezelf niet registreren, maar was volgens mij voor US & Canada residents only: "This Hyatt Gold Passport account number is not eligible to participate in this promotion."
    Ik kreeg vandaag wel nog een andere promotie voor 2K punten waar ik mezelf wel voor heb geregistreerd.
     
  8. Ready2Board

    Ready2Board Silver Member Premium Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    704
    Trofeepunten:
    348
    Toeval of niet, maar binnen 10 minuten na mijn tweet aan Hyatt had ik een aanbod in mijn mailbox. 2.000 punten voor een volgend verblijf met een max van 4.000 punten (te behalen bij een 2e verblijf). Ik ben Diamond.

    Ik ken nog iemand die de Gold status heeft binnen het programma, deze persoon kreeg de volgende aanbieding:

    "You are now registered to earn 5,000 Hyatt Gold Passport® bonus points after your next eligible stay from September 1 through November 30, 2014"

    Op zich een goede deal, want 5.000 punten is al voldoende voor een gratis nacht in een cat.1 hotel.
     
    Laatst bewerkt: 3 sep 2014
  9. FlyingDutchman87

    FlyingDutchman87 Silver Tier

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    146
    Trofeepunten:
    268
    Begin december 6 dagen geboekt in Hyatt Times Square, ben benieuwd. Niet vaak in Hyatt geslapen tot nu toe
     
    Ready2Board vindt dit leuk.
  10. Ready2Board

    Ready2Board Silver Member Premium Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    704
    Trofeepunten:
    348
    Leuk, neem aan dat je lid bent van het Gold Passport programma?
     
  11. Eva Hopstaken

    Eva Hopstaken Newbie

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    11
    Trofeepunten:
    8
  12. Ipponmaster

    Ipponmaster Blue Tier

    Berichten:
    459
    Leuk Bevonden:
    149
    Trofeepunten:
    43
    Binnenkort platinum dankzij de fijne upgrade van de FTU :)
    Worden de punten voor mijn boeking bij Hyatt automatisch bijgeschreven of moet ik nog iets aangeven. Heb iets gelezen over points en moneypoints ofzo? Kom er niet helemaal uit :(
     
  13. Basjep

    Basjep Silver Member

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    672
    Trofeepunten:
    368
    Een paar dagen na je stay worden de punten automatisch op je account bijgeschreven.

    Ben je toevallig niet in de war met het boeken van kamers voor punten en geld?

    @Ready2Board heeft hier is een artikel over geschreven. http://ikvliegveel.com/hyatt-gold-passport-intro/
     
    Ready2Board vindt dit leuk.
  14. Ipponmaster

    Ipponmaster Blue Tier

    Berichten:
    459
    Leuk Bevonden:
    149
    Trofeepunten:
    43
    Waarschijnlijk ja. Thanks for the link :)
     
    Basjep vindt dit leuk.
  15. Ipponmaster

    Ipponmaster Blue Tier

    Berichten:
    459
    Leuk Bevonden:
    149
    Trofeepunten:
    43
    Is er voor Hyatt Platinums ook een fast-track naar Hyatt Diamond?
     
  16. Ipponmaster

    Ipponmaster Blue Tier

    Berichten:
    459
    Leuk Bevonden:
    149
    Trofeepunten:
    43
    Lol..ze hebben mij enrolled in de stay 20 get 50.000 promo.
     
  17. Ready2Board

    Ready2Board Silver Member Premium Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    704
    Trofeepunten:
    348
    Wat je kunt doen is als je een "hoge" status bij een andere hotelketen hebt (o.a. Hilton Gold, IHG Platinum), deze status laten matchen voor Hyatt Diamond. De huidige mogelijkheid loopt tot 31 oktober 2014. Alleen deze mogelijkheid heb je in principe maar een keer. Dus daar moet je beetje zuinig op zijn :). Hyatt laat dan je proeven van de Diamond status gedurende 60 dagen, en tijdens deze 60 dagen kun je dan ook meteen gebruik maken van alle Hyatt Diamond voordelen. En als je gedurende deze 60 dagen 12 Hyatt overnachtingen of meer boekt via Hyatt.com dan blijft de waardevolle Diamond status bij Hyatt in stand tot februari 2016. Het is dus verstandig om hiermee te wachten tot je het echt nodig hebt. Mocht je nog vragen hebben laat het maar weten.
     
  18. Ipponmaster

    Ipponmaster Blue Tier

    Berichten:
    459
    Leuk Bevonden:
    149
    Trofeepunten:
    43
    Op dit moment heb ik geen elite status bij andere programma's. Weet je of er nog andere fast-tracks zijn buiten de bovengenoemde?
     
  19. Ready2Board

    Ready2Board Silver Member Premium Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    704
    Trofeepunten:
    348
    Volgens mij niet, want je kunt doen is Hilton fasttrack aanbod doen. Dan ben je na 4x bij Hilton slapen binnen 90 dgn Gold.
     
    Ipponmaster vindt dit leuk.
  20. Ipponmaster

    Ipponmaster Blue Tier

    Berichten:
    459
    Leuk Bevonden:
    149
    Trofeepunten:
    43
    Thanks..dan ga ik dat even uitzoeken. Ik zie verschillende links met de challenge die bestemd is voor personeel van verschillende bedrijven. Kan ik hier gewoon aan deelnemen? Of krijg ik dan problemen down the road?

    https://www.hiltonhhonors.com/ProcessLanding/ProcessLanding/?lp=hrg
    http://loyaltylobby.com/2014/08/26/...-four-stays-within-90-days-siemens-employees/

    Als je een linkje hebt graag :)
     

Deel Deze Pagina