hulpnodig bij ticket boeken voor extra miles

Discussie in 'Hulp met boeken' gestart door jordys, 23 sep 2015.

  1. jordys

    jordys Newbie

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    3
    Trofeepunten:
    3
    Beste forumleden,

    ik zit hier nog maar een aantal maanden op deze site, zelf ben ik lid bij AA maar ik kom er nu pas achter dat ik elke x maar 0.5 miles verdien en dat terwijl ik in een anderhalf jaar tijd toch 27649 miles(en nog steeds geen goldmember dom dom dom!)

    Ik zie dat jullie tripjes bekijken waarbij je in een klasse komt waar je 1 mile verdiend ipv 0,5.
    Misschien een domme vraag maar hoe kom ik daarin terecht zonder dat ik honderden euro`s meer moet bijbetalen?

    Zelf ga ik eind volgend maand weer een trip maken naar Amerika waarbij het schema er zo uitgaat ziet
    AMS-LAX-MIA-BRU.
    AMS-LAX 22
    LAX-MIA 27 a 28 okt
    MIA-BRU 2 nov
    Moet ik extra vliegsteden toevoegen of wat om aan mijn volle punten te komen.

    Ik zou het geen probleem vinden om wat om te moeten vliegen om nog meer miles te kunnen scoren!


    Ik hoop dat jullie hier een antwoord op kunnen geven.

    Groetjes,

    Jordy
     
    Lionell vindt dit leuk.
  2. TravelTheWorld195

    TravelTheWorld195 Silver Member

    Berichten:
    1.036
    Leuk Bevonden:
    706
    Trofeepunten:
    368
    Hoi Jordy,
    Het aantal EQM/EQP die je ontvangt wanneer je je vluchten bij AA credit, zijn afhankelijk van de boekingsklasse waarin je je ticket boekt. Hoe goedkoper het ticket, hoe 'lager' de boekingsklasse en hoe minder miles en EQP's je spaart.
    Als je tickets zoekt en deze worden geboekt in de laagste boekingsklasse, maar je meer miles/EQP's zou willen sparen, dan kan je de nieuwe prijs opzoeken via ITA, en wanneer deze je bevalt kan je het ticket telefonisch boeken bij AA.

    Hopelijk helpt dit je om je eerste status bij elkaar te vliegen:)
     
    jordys en Lionell vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina