Hulp boeken vlucht Perth November

Discussie in 'Hulp met boeken' gestart door Wilcoleone, 4 aug 2015.

  1. Wilcoleone

    Wilcoleone Blue Tier

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    185
    Trofeepunten:
    43
    Hallo allemaal,

    Na een tijdje alleen mee gelezen te hebben dan nu toch maar lid geworden en meteen een vriendelijk verzoek om hulp. Mocht er meer informatie nodig zijn dan hoor ik dat graag.

    Ik van plan om rond 15 november naar PER te vliegen om rond 26-27 november weer terug te vliegen (ik moet zondag 29 november weer thuis zijn). Het liefst ben ik zo'n 11- 13 nachten in Perth.

    Als het Economy moet zijn dan is het zo, gezien de lange reis zou Economy plus fijn zijn maar het liefst zou ik BC vliegen natuurlijk indien tegen een leuke prijs (al dan niet een miles upgrade).

    Ik ben helaas slechts FB Silver (heb zo'n 150K miles).

    Overigens heb ik met open jaw geen moeite onlangs ben ik ook vanuit ARN naar JFK gevlogen dus positionering was noodzakelijk, ik kan het wel waarderen om iets meer van de wereld (lees vliegvelden) te zien wanneer dat een betere prijs op kan leveren en wellicht wat meer punten/segmenten.

    Alvast hartelijk dank voor jullie hulp!
    Groeten,
    Wilco
     
    Laatst bewerkt: 4 aug 2015
    FlyingDutchman87 en Lionell vinden dit leuk.
  2. Wilcoleone

    Wilcoleone Blue Tier

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    185
    Trofeepunten:
    43
    Hmm ik bedenk me dat een AA Platinum challenge misschien ook wel leuk is, dan vlieg ik gewoon de andere kant op, wellicht leuk te combineren met 1 of 2 dagen in een leuke Amerikaanse stad (New York, San Francisco oid). Moet ik wel iets eerder vertrekken maar dat is ook geen probleem :)
     
  3. high_class

    high_class Silver Member Captains

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    649
    Trofeepunten:
    143
    Voor minder dan 800 euro zie ik het niet snel. Je kan er voor kiezen om 100.000 punten plus tax te gebruiken, maar 800 euro is een betere deal dan imo
     
    Wilcoleone vindt dit leuk.
  4. Maan

    Maan Guest

    Air China heeft open jaw naar Perth voor 600-700€ je moet we positioneren
     
    Wilcoleone vindt dit leuk.
  5. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Goedkoopste optie die ik tot nu toe heb gevonden is de volgende met Qatar Airways, wel eerder vertrekken dan je vroeg.
    upload_2015-8-5_8-4-28.png
     
    Wilcoleone vindt dit leuk.
  6. Maan

    Maan Guest

    Geen A380?!?! :p
     
    Wilcoleone vindt dit leuk.
  7. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Vliegtuigtypes interesseren mij niet, het gaat me vooral om de prijs :)
     
    Wilcoleone vindt dit leuk.
  8. Maan

    Maan Guest

    Qatar vliegt de A380 op de Doha Londen route, waarschijnlijk voor zelfde prijs te vinden. Wilde het alleen even laten weten, wie weet vindt Wilco het wel interessant ;)
     
    Wilcoleone vindt dit leuk.
  9. Maan

    Maan Guest

    Wilcoleone en Lionell vinden dit leuk.
  10. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Op verzoek van @Maan :)
    upload_2015-8-5_8-27-36.png
     
    Bodemvisser en Wilcoleone vinden dit leuk.
  11. Wilcoleone

    Wilcoleone Blue Tier

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    185
    Trofeepunten:
    43
    Bedoel je een status match naar Topbonus Silver (via FB Silver)? Zo ja die heb ik reeds binnen :) in welke lounge kom je hiermee binnen op Doha? Ik lees over een Silver Lounge maar ook over de Oryx Lounge, zijn dit dezelfde lounges?

    Overigens kan ik de Airbus 380 wel waarderen, vloog 2 weken geleden nog (onvrijwillig) met een A380 van LH van MIA naar FRA. Een belletje met AAdvantage leverde me nog netjes Original routing credits op.
     
  12. Maan

    Maan Guest

    AB silver kom je niet ver mee qua lounges denk ik. Minstens AB gold ( zie oneworld gradaties).
     
  13. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Ik heb vanavond nog even zitten zoeken maar als je eerst naar de VS zou vliegen en dan naar Perth dan verdubbelt de prijs... Tenzij er vanuit de VS met je FB miles iets te boeken is richting Perth?
     
  14. Maan

    Maan Guest

    Qatar zit bij oneworld, kan je niet via hen de AA challenge doen
     
  15. Wilcoleone

    Wilcoleone Blue Tier

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    185
    Trofeepunten:
    43
    Dat klopt, ik bedacht me alleen dat ik er misschien iets leuks van kom maken en dan maar de andere kant op ga vliegen. Kost me wel meer maar het hoeft niet het allee goedkoopst als ik er net iets leukers van kan maken. Dus dacht ik aan AA (of Andere One World) en zo een Plat challenge te doen.
    Zoals je ziet ik heb op zich geen vast plan behalve dan dat ik rond de 11 nachten in Perth wil zijn (vanaf 16/17 november) aangezien vrienden van mij er dan zitten en dat ik uiterlijk de 29e weer in NL moet zijn.

    Ik heb in November nog vrije tijd genoeg dus vandaar verschillende gedachten en flexibel qua opties.
     
  16. Maan

    Maan Guest

    Succes! Mijn free credits zijn op :p
     
    Wilcoleone vindt dit leuk.
  17. Wilcoleone

    Wilcoleone Blue Tier

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    185
    Trofeepunten:
    43
    Snap ik. In ieder geval hartelijk dank.
     
  18. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Wilcoleone vindt dit leuk.
  19. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Volledig in biz class met Qatar vanaf AMS naar PER ben je tussen de 3600 en 4200 euro kwijt.
     
    Wilcoleone vindt dit leuk.
  20. stijnec

    stijnec Blue Tier

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    142
    Trofeepunten:
    43
    Er is nu een ba sale vanuit Noorwegen naar Australië, rond de 1700 pond in biz. Misschien iets voor op?
     
    Wilcoleone vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina